خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در نشست ویژه ی چهارمین مسابقه بین المللی کاریکاتور رسانه های دیجیتال که با حضور سید مرتضی موسویان؛ رئیس مرکز فنآوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: محتوای رسانه ها با توجه به تغییر سبک زندگی در عصر دیجیتال باید متناسب با نیازهای جامعه و اتکا به فرهنگ ایرانی – اسلامی تولید و تامین شود.
کد خبر: ۸۹۸۰۷۴۶
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد محمدپور با اشاره به رشد سریع شبکه های اجتماعی و تحولات سریع و مواجهه با رویدادهای متوالی در دنیا اظهار کرد: برای هم پایی با سرعت اطلاعات و کم شدن آسیب های وارده از سوی  این پدیده ها ، مستلزم  آماده سازی جامعه  و تامین و تولید محتوا متناسب با شرایط جامعه هستیم.

وی افزود: جوانان ما به واسطه هوشمندی و فراستی که دارند از شکل گیری شبکه های اجتماعی و این پدیده فرهنگی – اجتماعی  بهترین بهره برداری خواهند کرد و وظیفه  حاکمیت فراهم کردن بستر و شرایط لازم برای رو یا رویی با این مقوله است، چراکه هر پدیده ی فرهنگی بر اساس نیازی خاص پدید می آید.

محمدپور ضمن اشاره به میزبانی تبریز در برگزاری چهارمین مسابقه بین المللی کاریکاتور رسانه های دیجیتال در تصریح کرد: بحمدالله تبریز ظرفیت و پتانسیل لازم برای برگزاری این رویداد هنری را داراست.

وی در ادامه افزود: سیاست کاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، واسپاری امور با اعتماد کامل به انجمن ها و موسسات فرهنگی و هنری است ،در همین راستا برگزاری این جشنواره برعهده ی انجمن کارتونیستهای تبریز گذاشته شده است تا با هم افزایی و تعاطی افکار شاهد برگزاری یک جشنواره هنری در تبریز باشیم.

محمدپور ضمن معرفی دکتر رحیم بقال اصغری به عنوان رئیس انجمن کارتونیست های تبریز اذعان کرد: آقای بقال اصغری از پایه گذاران کارتون در استان  و از برجستگان این رشته هنری در سطح استان و کشور هستند و حتی در کشورهای خارجی هم داوری جشنواره های هنری را عهده دار شده اند.

وی در ادامه گفت: برگزاری چهارمین مسابقه بین المللی کاریکاتور رسانه های دیجیتال توسط انجمن کارتونیست تبریز و با مدیریت آقای بقال اصغری انجام خواهد شد، و حضور ایشان را در انجمن کارتونیست تبریز مغتنم شمرد و اظهار امید واری کرد که با استفاده از تجربیات علمی و آکادمیک ایشان این رویداد هنری هم به نحو احسن عملیاتی خواهد شد.

 چهارمین مسابقه بین المللی کاریکاتور رسانه های دیجیتال با همکاری معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن کاتونیست های تبریز طی روزهای ١٥- ٢٠ اردیبهشت ماه ١٣٩٧در  موزه کاریکاتور خانه هنر تبریز  برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات