خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه درمیان گفت: در استفاده از این تلفن های همراه ، شبکه های اجتماعی و ماهواره اگر حواسمان جمع نباشد این انقلاب را استحاله خواهند کرد.
کد خبر: ۸۹۸۰۷۳۴
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

سروان محمد فاطمی نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درمیان صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه حضرت نبی اکرم (ص) با بیان اینکه چهل سال توطئه و نقشه ی شوم دشمنان نقش بر آب شده است گفت :دشمنان بی کار نمی مانند و طراحی توطئه های جدید همچنان ادامه دارد.

وی مهم ترین هدف دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را براندازی این نظام عنوان کرد و افزود : به واسطه ی این که نظام و مردم در مسیر حق حرکت می کنند دشمنی ها با ملت ایران زیاد است و کسانی می توانند در این راه درست حرکت کنند که استقامت داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان در ادامه گفت : مجموعه ی بسیج به دلیل این که در مسیر صحیح و حقانیت حرکت می کند همیشه دشمن داشته و خواهد داشت.

وی با انتقاد شدید از افرادی که سرشان را در آخور آمریکا و استکبار جهانی قرار داده اند و به مجموعه بسیج و بسیجیان توهین می کنند گفت : بسیجیان با تلاش خودشان توطئه های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

سروان فاطمی نسب ضمن اینکه امروز عرصه جنگ متفاوت از گذشته است گفت : در استفاده از این تلفن های همراه ، شبکه های اجتماعی و ماهواره اگر حواسمان جمع نباشد این انقلاب را استحاله خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: اگر روزی فکر جهاد و شهادت از ذهن جوانان ما رخت بربندد دیگر این نظام از آرمان های والای خود دور خواهد شد و دشمنان به اهداف خودشان خواهند رسید.

وی از مبارزه ی امروز به عنوان مبارزه در سنگر فرهنگ یاد کرد و گفت : در عین حال می بایست آمادگی های دفاعی خودمان را هم ارتقاء بدهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان در پایان از زحمات برادر دلاکه در حوزه حضرت نبی اکرم (ص) قدردانی نمود و برادر علی نژاد را به عنوان فرمانده ی جدید این حوزه منصوب کرد.

 
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها