خبرهای داغ:
همزمان با دهه فجر در آذربایجان شرقی صورت می گیرد؛
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: همزمان با دهه فجر با اعتباری بالغ بر 307 میلیارد ریال 91 طرح گازرسانی افتتاح و عملیات اجرایی 122 طرح با اعتبار بالغ بر 437 میلیارد ریال آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۸۰۶۶۹
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، سیدرضا توحیئیبا اعلام این خبر افزود: به میمنت دهه فجر،  89 روستا با تحت پوشش قرار دادن  4613 خانوار روستایی با اعتباری بالغ بر 276 میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 121 روستا با تحت پوشش قرار دادن 5687 خانوار و با اعتبار بالغ بر 341 میلیارد ریال طی مراسمی با حضور مقامات ارشد استان بطور همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس بهره برداری و آغاز خواهد شد .

وی همچنین از افتتاح چندین طرح قابل افتتاح دیگر در دهه فجر خبر داد و افزود: افتتاح ساختمان اداری و پست امداد شهرستان خداآفرین با اعتبار بالغ بر 15 میلیارد از دیگر طرح های عمرانی قابل افتتاح در دهه فجر می باشد.

توحیدی ادامه داد: مانیتورینگ 25 ایستگاه CGS با ظرفیت 20 درصد گاز ورودی با اعتبار بیش از 15 میلیارد ریال از دیگر طرح های قابل افتتاح در این ایام خجسته می باشد.

وی اضافه کرد: در جهت تحقق اقتصادمقاومتی و صیانت از تولید و اشتغال زایی پایدار عملیات اجرایی نزدیک رسانی به صنایع فاقد گاز طبیعی با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال آغاز خواهد شد  .

 توحیدی با اعلام اینکه با بهره برداری از 89 روستا تعداد روستاهای گازدار استان به 1900 روستا خواهد رسید و درصد بهره مندی خانوار روستایی استان به 93 درصد خواهد رسد .

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: طرح های حاضر بتواند عیدی خوبی در سالگرد انقلاب اسلامی به هم استانی ها به خصو روستائیان بوده و بتواند گام موثری را در تحقق بخش اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در مناطق محروم ایجاد کند. 

ارسال نظرات