خبرهای داغ:
درجمع اهالی رسانه این شهرستان به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، انقلاب اسلامی را سرآمد تمام انقلاب های آزادی خواهانه و استقلال طلبانه در طول تاریخ عنوان کرد واسلامی و مردمی بودن این انقلاب عظیم را ماهیت اصلی آن برشمرد.
کد خبر: ۸۹۸۰۶۵۸
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی با تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب، نعمت وجود حکومت اسلامی در ایران را بسیار ارزشمند و وجود ولایت فقیه در راس حکومت اسلامی را از عنایات پروردگار در حق ملت ایران دانست.

وی با اشاره به نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب و رهبری آحاد مردم در مقابل استکبار جهانی را نوید بخش جهانی آزاد و پیروزی مستضعفین بر مستکبرین و انقلاب اسلامی را متعلق به تمام ملت های آزاده و آزادیخواه عنوان کرد.

محمدی شاخصه های اصلی انقلاب اسلامی را ولایی و مردمی بودن آن برشمرد و افزود: اگر دشمنان انقلاب پس از نزدیک به نیم قرن نتوانسته اند به آن ضربه بزنند به خاطر تقدیم بیش از 300هزار شهید برای این انقلاب بوده که نشانه بارزی از پشتیبانی مردم از انقلاب است .

وی دهه فجر را فرصتی برای بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و ... دانست که باید برای مردم و به خصوص جوانان در مساجد و مدارس  تبیین شود تا دشمنان نظام اسلامی نتوانند این دستاوردهای عظیم را تحریف کنند.

محمدی دهه فجر را دهه عاشقان و دلدادگانی خواند که برای پیروزی انقلاب اسلامی شکنجه ها و تبعید ها را تحمل کرده اند و هرگز از آرمان های اسلام و قرآن قدم پس نکشیده اند.

فرمانده سپاه بستان آباد هدف اصلی استکبار جهانی و رسانه های معاند نظام اسلامی را در برهه کنونی تطهیر چهره پلید حکومت پهلوی عنوان و اظهارکرد: محافظه کاری سمی مهلک برای نظام اسلامی است.

محمدی از مردم به خصوص نیروهای انقلابی خواست تا با روشنگری و بصرت افزایی خیانت های حکومت دست نشانده پهلوی را برای مردم بازگو کنند .

وی برنامه های سپاه بستان آباد برای دهه مبارک فجر را بیش از 100 برنامه اعلام کرد که در سطوح پایگاهی، حوزه ای و شهرستانی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات