نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه:

پاسخگو بودن به مردم لازمه خدمات مطلوب اداری است

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه ارتقای سطح مهارت ها و کسب تجربیات لازم را مورد تاکید قرارداد و افزود: دوره های آموزشی موجب ارتقاء سطح خدمات اداری به مردم است در عین حال باید برای ارتقاء سطح خدمات به سمت الکترونیکی شدن فعالیت های اداری و استفاده بهینه از فناوری های نوین حرکت کرد.
کد خبر: ۸۹۸۰۶۵۱
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت الاسلام  محمدی اظهار کرد: پاسخگویی و پاسخگو بودن به مردم و خدمت شایسته به مردم را یکی از وظایف کارکنان اوقاف در بخش های  مختلف برشمرد و خواستار سرعت بخشی به انجام وظایف با رعایت نظم و انضباط کاری شد.
وی مراجعات مکرر مردم برای پیگیری یک درخواست و نامه را مضر دانست و افزود: حل مشکلات مردم و پاسخگویی به مکاتبات باید در اسرع وقت و با رعایت شرایط و مصالح در اولویت کاری باشد.
نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه ارتقاء سطح مهارت ها و کسب تجربیات لازم را مورد تاکید قرارداد و افزود: دوره های آموزشی موجب ارتقاء سطح خدمات اداری به مردم است در عین حال باید برای ارتقاء سطح خدمات به سمت الکترونیکی شدن فعالیت های اداری و استفاده بهینه از فناوری های نوین حرکت کرد.
رئیس سازمان اوقاف خاطرنشان کرد:  حفظ سوابق و اسناد موقوفات و رقبات یکی از وظایف امور اداری و دبیرخانه ها و لازمه حفظ و احیاء موقوفات و دفاع از حقوق  موقوفات در سایر دستگاه ها است
حجت الاسلام محمدی بهره گیری از تجربیات موفق و نظارت و کنترل را لازمه ارائه خدمات مطلوب اداری دانست و تصریح کرد:  بازرسی، نظارت و کنترل بر امور اداری و فعالیت ها موجب حسن انجام کار و شناسایی نقط قوت و ضعف است که باید به طور مستمر به آن توجه کرد.
رئیس سازمان  اوقاف با بیان این که خدایی بودن و خدانگری در امور باید سرلوحه کارها باشد تاکید کرد: ملاک و معیار در امور دنیوی و نیز کارهای مختلف  برای خدا کار کردن باید باشد.
 
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار