محموله انواع كالاي قاچاق به ارزش تقريبي بيش از 2 ميليارد ريال توسط ماموران انتظامي شهرستان سلطانيه کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۹۸۰۶۳۴
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان از کشف محموله انواع كالاي قاچاق به ارزش تقريبي بيش از 2 ميليارد ريال توسط ماموران انتظامي شهرستان سلطانيه خبر داد و گفت: به منظور حمايت از توليد و اشتغال داخلي طرح مبارزه با كالاي قاچاق در دستورکار ماموران انتظامي استان قرار گرفت.

سردار علي آزادي با اشاره به اينكه ماموران انتظامي شهرستان "سلطانيه" در اتوبان "زنجان - قزوين" به يك دستگاه اتوبوس مشكوك شده و دستور ايست صادر كردند افزود: ماموران در بازرسي از اين خودرو هزار و 450 ثوب البسه ، 10 هزار و 225 عداد لوازم آرايشي بهداشتي ، 720 متر پارچه ، و يك دستگاه كولر گازي قاچاق كشف كردند.

وي با اشاره به اينكه ماموران انتظامي شهرستان سلطانيه در يك عمليات ديگر يك دستگاه اتوبوس را در اتوبان زنجان – قزوين متوقف كردند، بيان داشت: در بازرسي از اين خودرو 49 طاقه پارچه ، 4 هزار و 59 عدد ساعت مچي ، 238 ثوب انواع البسه قاچاق و 300 عدد كيف زنانه قاچاق را كشف كردند.

سردار آزادي با اشاره به اينكه کارشناسان ارزش تقريبي كالاي كشف شده را بيش از 2 ميليارد ريال برآورد کردند ، اظهار داشت: متهم دستگير شده با تشكيل پرونده به مقام قضائي معرفي شد.

فرمانده انتظامي استان زنجان در پايان اظهار داشت: اجراي منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) در راستاي اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال وظيفه همه بوده و مردم نيز مي توانند هرگونه خبري در اين خصوص را با تلفن 110 به پليس گزارش كنند.

 

ارسال نظرات