رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای خدابنده:

اکثر مسیرهای مسدود شده بازگشایی شده اند

اکثر مسیرهای مسدود شده بازگشایی شده اند و ترافیک در مسیرهای اصلی شهرستان در جریان است و در این محورها تا به امروز نزدیک ۵الی ۶بار بر اثر برف و کولاک بازگشایی شده اند.
کد خبر: ۸۹۸۰۶۲۹
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای خدابنده گفت: از دو روز گذشته بارش برف در شهرستان خدابنده آغاز شده است و تا امروز نیز ادامه داشته است و در امروز بیشتر به صورت کولاک است.

حکمت اله خدابنده لو افزود: از همان ابتدای آغاز برف اکیپ راهداری که حدود ۶۵نفر هستند اقدام به بازگشایی معابر کردند و با پاشیدن نمک در راههای اصلی و فرعی سعی داشتند تا مشکلی در عبور و مرور خودروها و تردد آنها بوجو نیاید و این کار به سهولت انجام شود.

وی اظهار داشت: اکثر مسیرهای مسدود شده بازگشایی شده اند و ترافیک در مسیرهای اصلی شهرستان در جریان است و در این محورها تا به امروز نزدیک ۵الی ۶بار بر اثر برف و کولاک بازگشایی شده اند.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای خدابنده تصریح کرد: محورهای فرعی شهرستان خدابنده شامل بولاماجی،آق بلاغ،نوربهار،کهلا و حسین آباد مسدودی گزارش شده است که اکیپ راهداری در حال بازگشایی هستند و دیشب نیز ۱۵نفر در راهداری گوگجه ییلاق اسکان داده شدند و امروز به سمت مقصد خود حرکت کردند.

حکمت اله خدابنده لو افزود: رانندگان با توجه به تغییر وضعیت هوا و بارش برف و باران رعایت نکات ایمنی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به امکان مسدود شدن برخی از محورهای شهرستان خدابنده و عدم امکان تردد در آن تصریح کرد: رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی دارند زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند.

وی افزود: به علت کولاک در اکثر محورهای مواصلاتی شهرستان همراه داشتن زنجیر چرخ و لوازم گرمایشی ضروری است و تردد در اکثر محورها فقط با زنجیر چرخ مقدور است و امید است مردم بارعایت نکات ایمنی راهداران را در خدمت رسانی به مردم یاری کنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار