رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان زنجان:

لزوم آگاهی کودکان از مخاطرات فضای مجازی قبل از ورود به آن

قبل از ورود کودکان به فضای مجازی، مخاطرات این فضا را به فرزندانشان یادآوری نمایید تا آنان با آگاهی بیشتری وارد فضای مجازی شوند.
کد خبر: ۸۹۸۰۶۲۵
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برگزاری طرح "کوا" برای بیش از دو هزار دانش آموز زنجانی گفت: پروژه ملی کودک و اینترنت (طرح کوا) از شهریور ماه سال 1395 با همکاری وزارت آموزش و پرورش، پلیس فتا و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز شده است.

نعمت محمدی افزود:  کارگاه های آموزشی این طرح در روزهای هفتم و هشتم بهمن ماه برای بیش از دو هزار نفر از دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم شهر زنجان برگزار شد.

وی با اشاره به تهدیدات و مخاطراتی که اینترنت می تواند برای کودکان داشته باشد، اظهار داشت: با اجرای این برنامه زمینه آشنایی بیشتر دانش اموزان با فضای اینترنت فراهم گردد.

رییس اداره حراست آموزش و پرورش استان زنجان از والدین و معلمان خواست قبل از ورود کودکان به فضای مجازی، مخاطرات این فضا را به فرزندانشان یادآوری نمایند تا آنان با آگاهی بیشتری وارد فضای مجازی شوند.

گفتنی است،در کارگاه آموزشی پروژه ملی "کوا"، محمدی (رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان)، سرهنگ کردلو (جانشین فرماندهی انتظامی استان) ، سرهنگ آدینه لو ( رئیس پلیس فتای استان) ، برخی از مسئولین استانی و شهرستانی، کارشناسان حراست IT و حفاظت فیزیکی و پدافند غیرعامل اداره حراست آموزش و پرورش استان نیز در کنار دانش آموزان حضور داشتند.

 

ارسال نظرات