جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی مطرح کرد

برگزاری 1850 برنامه به همت سپاه روح الله استان مرکزی در دهه فجر/پرداخت 80 میلیارد ریال تسهیلات اقتصادمقاومتی به متقاضیان

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: برنامه‌های تدارک دیده شده برای دهه فجر توسط دو کمیته بسیج و نیروهای مسلح که مسئولیت آن بر عهده سپاه روح‌الله است تعداد 1850 برنامه است.
کد خبر: ۸۹۸۰۶۰۳
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محسن گلشن‌زاده جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در نشست خبری اعلام برنامه‌های تدارک دیده شده برای ایام الله دهه فجر استان گفت: برنامه‌های تدارک دیده شده برای دهه فجر توسط دو کمیته بسیج و نیروهای مسلح که مسئولیت آن بر عهده سپاه روح‌الله است تعداد 1850 برنامه است.

وی افزود: بنا به فرمایش امام خمینی(ره) بنیان گذار نظام جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی تجلی نور بود، نوری که شعاع آن تنها در کشور ما نورانیت ایجاد نکرده بلکه شعاع آن، تمام جامعه جهانی را فرا گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: در لحظه٬ لحظه ی انقلاب اسلامی دشمن آمده تا این نور را خاموش کند اما نور الهی خاموش شدنی نیست. 

 

سرهنگ پاسدار گلشن‌زاده با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده توسط کمیته نیروهای مسلح تصریح کرد: گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، صبحگاه مشترک، حضور در نماز سیاسی عبادی جمعه، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، ویزیت رایگان برای عموم مردم در مراکز درمانی سپاه روح‌الله، برگزاری مسابقات ورزشی، اعزام خانواده شهدا به مشهد مقدس از مهم‌ترین برنامه‌های تدارک دیده شده برای دهه مبارک فجر است.

وی به برنامه‌های اجرایی در این دهه توسط کمیته بسیج اشاره کرد و گفت: بهره‌برداری از طرح‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان‌های خمین، شازند و خنداب توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی براساس تدابیر مقام معظم رهبری برای محرومیت‌زدایی از برنامه‌های این ایام خواهد بود که در هر منطقه 10 پروژه محرومیت‌زدایی به بهره‌برداری خواهد رسید.

سرهنگ پاسدار گلشن‌زاده گفت: لایروبی قنوات، ساخت غسالخانه، خانه عالم و ساخت خانه محروم و ... در منطقه قورچی‌باشی خمین، مالمیر شازند و ده‌چال خنداب توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی انجام شده که به بهره‌برداری خواهد رسید.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اقدامات انجام شده در عرصه‌های اقتصادمقاومتی گفت: امسال در ۱۴ عرصه اقتصادمقاومتی مبلغ ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدا، برپایی اردوهای جهادی، برپایی خیمه سلامت، برپایی جشن پیروزی انقلاب در پایگاه های بسیج و مساجد محلات برگزاری مسابقات ورزشی، اعزام اکیپ های پزشکی به مناطق محروم و برگزاری نشست های بصیرتی، اعزام راهیان نور دانش‌آموزی، برپایی کارگاه‌های سبک زندگی و اکران فیلم‌های جشنواره عمار را از دیگر برنامه‌های اجرایی در ایام الله فجر استان خواهد بود.

سرهنگ پاسدار گلشن‌زاده پرسمان و نشست روشنگری، صبحگاه انقلاب، اتصال مدارس به مساجد نیز از جمله برنامه‌های بسیج دانش‌اموزی به منظور تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بین نسل آینده‌ساز کشور است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی شعار دهه مبارک فجر امسال را سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: در مجموع یک‌هزار و ۸۵۰ برنامه همزمان با ایام‌الله دهه فجر در استان همزمان با سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به عناوین دهه مبارک فجر گفت: 12 بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و ولایت فقیه، 13 بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، تربیت قرآنی، تحکیم بنیان خانواده و منزلت زن مسلمان، 14 بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، جوانان، خودباوری و پیشرفت و 15 بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، ارزش‌های اسلامی، عدالت اجتماعی و مردم سالاری دینی، 16 بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و اشتغال، 17 بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، گفتمان انقلابی، مجاهدت فرهنگی و تمدن نوین اسلامی، 18 بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، اقتدار ملی، آمادگی دفاعی و امنیتی پایدار و 19 بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت، 20 بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، وحدت ملی، عزت امت اسلامی و حکومت جهانی حضرت ولیعصر(عج)، 21 بهمن با عنوان انقلاب اسلامی، استکبارستیزی، حمایت از جبهه مقاومت و قدس شریف و 22 بهمن نیز با عنوان انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نامگذاری شده است. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات