کشف محموله قاچاق در شهرستان بروجن

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن از کشف کالای قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در محور لردگان - بروجن خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۰۵۹۶
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ غلامعلی شکری با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر ورود مقادیری کالای قاچاق به شهرستان بروجن رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان بروجن با انجام اقدامات پلیسی یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل کالای قاچاق را شناسایی و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن بیان کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی دو دستگاه یخچال، دو دستگاه فریزر، دو دستگاه تلویزیون و یک دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرگی به ارزش تقریبی 300 میلیون ریال کشف شد.

شکری با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و راهی مراجع قضایی شده از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

وی از کشف 7 فقره سرقت در شهرستان لردگا خبر داد و گفت: همچنین در پی وقوع چندین فقره انواع سرقت در شهرستان لردگان رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی انتظامی، قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه‌های سرقت موفق شدند 4 سارق را دستگیر کنند.

ارسال نظرات