خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

کشف محموله ۷۲۰ کیلوگرمی موادمخدر در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف محموله ۷۲۰ کیلوگرمی موادمخدر تریاک در عملیاتی مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۰۵۹۵
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳

کشف محموله ۷۲۰ کیلوگرمی موادمخدر در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف محموله سنگین موادمخدر اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی کامل بر روی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر فعال در استان‌های غربی کشور که محموله خود را در استان همدان توزیع می کردند تیمی از پلیس استان بررسی به منطقه اعزام شد.

وی با بیان اینکه در این بررسی ها مشخص شدباند مذکور قصد انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر از نوع تریاک را به غرب کشور داشتند، افزود: این محموله سنگین موادمخدر قرار بود تا با یک کامیون به غرب کشور منتقل شود.

سردار کامرانی صالح با تأکید بر اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه نیر در راستای شناسایی این محموله بزرگ موادمخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان را همراهی می کرد، ابراز کرد: با همکاری اطلاعاتی هدفمند، هوشمندانه و دقیق پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان و کرمانشاه محموله مواد مخدر شناسائی و در یک عملیات ضربتی توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان تأکید کرد: از این باند موادمخدر شناسایی شده به مقدار 720 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شده است.

کامرانی صالح تصریح کرد: با شناسایی و توقیف این محموله یک نفر از عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر دستگیر و تلاش در خصوص دستگیری سایر متهمین ادامه دارد.

وی تأکید کرد: قطعا اجرای عملیاتهای پیچیده فرا استانی گویای تسلط اطلاعاتی پلیس و تعامل هدفمند در امر مبارزه با مواد مخدر با سایر استان ها از رویکردهای اصلی انتظامی استان همدان است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات