خبرهای داغ:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

کالاهای اساسی استراتژیک در استان ذخیره‌سازی شده است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه کالاهای اساسی استراتژیک در استان به‌اندازه کافی در استان ذخیره‌سازی شده است افزود: مردم در این زمینه هیچ نگرانی نداشته باشند.
کد خبر: ۸۹۸۰۵۹۴
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سید حسن میرعماد پیش از ظهر امروز در کارگروه تنظیم بازار که در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد اظهار داشت: خوشبختانه در استان ازنظر کالاهای استراتژیک مانند گوشت، برنج، گندم، ذرت و غیره ذخایر خوبی وجود دارد.
وی از ذخیره‌سازی 61 هزار تن گندم در استان خبر داد و گفت: این میزان گندم نیاز 11 ماه استان را برطرف می‌کند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان میزان گوشت قرمز منجمد ذخیره‌شده در استان را یک هزار و 235 تن عنوان کرد و گفت: حدود 100 تن سویا و همچنین 265 تن ذرت نیز در استان ذخیره‌سازی شده است.
میرعماد میزان ذخیره برنج استان را نیز 6 هزار و 700 تن عنوان کرد و اضافه کرد: هماهنگی لازم انجام‌شده تا بخشی از برنج ذخیره‌شده در شب عید به‌منظور تنظیم بازار در اختیار بازار استان قرار گیرد.
وی تأمین و ذخیره‌سازی میوه شب عید در استان نیز خبر داد و گفت: 700 تن پرتقال و 250 تن سیب خریداری و ذخیره‌شده است و مردم استان نگران میوه شب عید خود نباشند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه ذخیره‌سازی میوه شب عید بر اساس نیاز استان و بر اساس تجارب سال‌های گذشته و متوسط مصرف استان انجام‌شده است افزود: در صورت نیاز این ذخایر افزایش می‌یابد و نگرانی از بابت تهیه و تأمین آن وجود ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها