مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از بهره برداری طرح گازرسانی به منطقه دو آب صمصامی کوهرنگ و بهره مندی 9 شهر و روستا از نعمت گاز در ایام دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۰۵۷۴
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری به نقل از ایرنا؛ سیامک حیدری اجرای شبکه پلی اتیلن برای گازرسانی به شهر دوآب صمصامی و روستاهای باغ الگی،سیف آباد، بهمن آباد، صفا آباد، دزک سفلی، فخر آباد و دزک علیا و دزک سرچشمه در شهرستان کوهرنگ، احداث پست امداد دوم شهرکرد ،گازرسانی به منطقه طاهر آباد فرخشهر و اجرای خط تغذیه برای گازرسانی به منطقه دو آب کوهرنگ را از مهمترین طرحهای قابل بهره برداری در این ایام عنوان کرد.

وی افزود: برای بهره برداری از این طرحها 212هزار و 150میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

حیدری اظهار کرد: با بهره برداری از این طرحها 515مشترک روستایی و شهری از نعمت گاز بهره مند می شوند.

وی در ادامه از آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 33 روستا و یک شهر در این ایام خبر داد و افزود: با اجرای شبکه پلی اتیلن در شهرستان کوهرنگ، بازفت و روستاهای مورز، نالبندون، گزستان، حسین آباد، میاندوهان علیا و سفلی، تبرک علیا و سفلی، قلعه تبرک،چم قلعه، فریک، ارته، خیارکار، باغ چندار و دره مولا از نعمت گاز بهره مند می شود.

حیدری همچنین افزود: پروژه گازرسانی به 15 روستای شهرستان لردگان نظیر روستاهای قلعه مدرسه، آب چنارعلیا و سفلی، ،جرجیس،گودسر، چشمه خانی،سرکمر و سه روستای مور، تلتاک و گل شور اردل نیز در این ایام آغاز می شود.

وی اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرحها را 213هزار و 900میلیون ریال عنوان کرد.

گفتنی است؛ 40 شهر و 751روستا در چهارمحال و بختیاری قراردارد که با افتتاح طرحهای گازرسانی در ایام الله دهه فجرتعداد شهرهای بهره مند از نعمت گاز از 38 به 39شهر و تعداد روستاهای بهره مند از نعمت گاز از 455به 463روستا افزایش می یابد.

شهرستان کوهرنگ در 90 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد و در زمستان یکی از سردترین مناطق ایران است.

ارسال نظرات