به همت خیرین نیک اندیش و با حمایت سپاه پاسداران

به زودی صندوق قرض الحسنه شهر دزج به بهره برداری می‌رسد

به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با نیت خیر خیرین نیک اندیش به زودی صندوق قرض الحسنه شهر دزج به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۸۹۸۰۵۷۲
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز و با حضور مسئولین شهرستان جلسه هماهنگی ایجاد صندوق قرض الحسنه شهر دزج در این شهر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام اسدالله حسین پناهی امام جمعه شهر دزج طی سخنانی با اشاره به اهمیت تشکیل صندوق قرض الحسنه اظهار داشت: این صندوق با هدف کمک به نیازمندان شهر دزج به بهره برداری خواهد رسید و باید تلاش شود تا با کمک به نیازمندان زمینه از بین رفتن فقر را ایجاد نمود.

وی با اشاره به اهمیت انفاق در دین مبین اسلام افزود: وقتی انسان با نیتی الهی و در راه رضای خداوند متعال برای کمک به نیازمندان وارد عمل می‌شود و از آنچه که دارد می‌بخشد تا دیگران در آرامش باشند و رضای خدا را در نظر می‌گیرند پاداش و اجر خود را از خداوند دریافت می‌نماید.

امام جمعه دزج با اشاره به اهمیت کمک به همنوعان در اسلام ادامه داد: می‌توان با پرداخت زکات و عمل نمودن به توصیه‌های قران و اهل بیت (ع) در کمک به نیازمندان گام بلندی در جهت زدودن چهره فقر از جامعه برداشت.

در ادامه این جلسه فرماده سپاه قروه نیز با اشاره به اهمیت کمک به همنوعان گفت: کمک کردن به فقرا و دستگیری از نیازمندان هر چند که با مبالغ اندک نیز صورت بگیرد در نزد خداوند دارای اجر و پاداشی مضاعف خواهد بود.

سعید شعبانی ادامه داد: با ایجاد صندوق قرض الحسنه می‌توان نقش بسزایی در ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان داشت و زمینه ازدواج مناسب نیز فراهم خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در زمینه زدودن فقر از جامعه افزود: بسیاری از مردم نیازمند کمک همنوعان خود هستند و در این زمینه باید خیرین وارد عمل شوند و نیازمندان را زیر چتر حمایت خود قرار دهند.

شعبانی ادامه داد: کمک به فقرا، کمک به نیازمندان و کمک به بیماران صعب العلاج از جمله اقداماتی هستند که می‌توان با عمل به آن‌ها بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف نمود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات