فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قروه با بیان اینکه بیش از 176 برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر در قروه برگزار خواهد شد گفت: مراسم گرامیداشت روز شهرستان همانند سال های گذشته در روز 21 بهمن ماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۸۰۵۶۸
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در این نشست سعید شعبانی فرمانده سپاه قروه با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه به موفقیت پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه نجف اشرف اشاره نمود و اظهار داشت: خدارا شاکریم که در آستانه ایام الله دهه مبارک فجر شاهد موفقیت پاسداران انقلاب اسلامی در قرارگاه نجف اشرف بودیم که ۱۶ نفر از افراد گروهک تکفیری داعش را به اسارت گرفتند و تعداد بسیاری از این افراد را به درک واصل کردند.

وی با بیان اینکه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی در وحدت کلمه و پیروی از ولایت فقیه است افزود: در طول ۴ دهه که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد رمز ماندگاری این انقلاب در وحدت کلمه و در پیروی از ولایت فقیه بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه با تاکید بر لزوم برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسمات ایام الله دهه مبارک فجر خاطر نشان کرد: بیش از ۱۷۶ برنامه توسط سپاه پاسداران شهرستان قروه در نظر گرفته شده است که در این ایام برگزار خواهند شد.

وی با بیان اینکه ۲۲ برنامه به صورت برنامه‌های شاخص برگزار می‌شوند افزود: ۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان قروه در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

شعبانی ادامه داد: در برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر باید به دنبال تشریح و تببین چرایی شکل گیری انقلاب اسلامی باشیم و آن را برای جوانان و نسل آینده بازگو کنیم.

وی گفت: باید رمز ماندگاری انقلاب اسلامی برای جوانان و نوجوانان بیان شود و در این میان باید آسیب‌ها و تهدید‌ها را بشناسیم و در برابر ان‌ها اقدام به موقع و به هنگام داشته باشیم.

فرمانده سپاه قروه به معرفی دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره نمود و بیان داشت: باید بیش از پیش دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان شوند تا مردم نسبت به عملکرد مسئولین دلگرم‌تر شوند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه مبارک فجر یک جشن ملی هستند افزود: مسئولین باید در برگزاری باشکوه این برنامه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

شعبانی به مهمترین برنامه‌های دهه مبارک فجر در شهرستان قروه اشاره نمود و اظهار داشت: نواختن زنگ انقلاب در یکی از مدارس، گلباران تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره)، افتتاح خانه عالم در گنداب علیا، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، شرکت در نماز جمعه، افتتاح خانه عالم و سرویس بهداشتی مسجد در روستای مالوجه، مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در روستای دیوزند یادواره شهدای شیخ جعفر و سرکشی از خانواده‌های شهدا از جمله برنامه‌هایی هستند که در ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان قروه برگزار می‌شوند.

به گفته شعبانی تجلیل از بانوان ایثارگر در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور مهمان کشوری، برگزاری مراسم دهه مبارک فجر در شهر دلبران، افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی در روستاها، برگزاری مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در روستای کامشگران، غبار روبی از گلزار شهدا و برگزاری همایش ائمه جمعه و جماعات از دیگر برنامه‌های مشخص شده در دهه مبارک فجر خواهند بود.

وی به برگزاری مراسم روز شهرستان قروه در ۲۱ بهمن ماه اشاره نمود و گفت: در روز ۲۱ بهمن که به نام روز شهرستان قروه مشخص شده است به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بمباران شهرستان قروه مراسم ویژه‌ای همانند سال‌های گذشته در این شهرستان برگزار خواهد شد.

شعبانی در پایان با تاکید بر لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه گفت: مردم یکبار دیگر با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه همانند سال‌های گذشته پاسخ محکمی به بد خواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند داد.

یکی از ترفند‌های دشمنان در ایجاد شکاف بین ملت و حاکمیت است

در این جلسه فرماندار قروه نیز با تاکید بر لزوم برگزاری برنامه‌هایی محتوایی از سوی دستگاه‌های فرهنگی در ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی با عظمتی که شاهد ان هستیم در جهان و بدون تکیه بر فدرت‌های غرب و شرق رخ داد و در تاریخ ماندگار شد.

پرویز کولانی با بیان اینکه در دیگر کشور‌های جهان نیز شاهد وقوع انقلاب‌هایی بوده ایم افزود: هیچ کدام از انقلاب‌هایی که در دیگر کشور‌های جهان رخ داده اند ماندگاری نداشته اند و می‌بینیم که جز چند خط در تاریخ چیزی از ان‌ها باقی نمانده است.

وی به شرایط کشور پیش از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اشاره نمود و بیان داشت: قبل از انقلاب اسلامی یک نظام طاغوتی خودکامه بدون توجه به رای مردم بر سر کار قرار داشت در حالی که با پیروزی انقلاب اسلامی نظامی برخواسته از مردم با اتکا به رای مردم به وجود آمد.

کولانی به دشمنی‌های استکبار جهانی در طول ۴ دهه از عمر انقلاب اسلامی اشاره نمود و گفت: در ۸ سال جنگ تحمیلی تمامی جهان در برابر ایران اسلامی ایستاد و پس از آن نیز دشمن با تحریم‌های ظالمانه به دنبال مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که از درون این تحریم‌ها برای ما پیشرفت‌های علمی، فرهنگی، هنری و اقتصادی ایجاد شد.

به گفته کولانی ما به استقلالی که به دنبال ان بودیم رسیدیم و در برابر ظلم دشمن استقلال خود را حفظ خواهیم کرد.

وی به اقتدار ایران اسلامی در جهان اشاره نمود و گفت: این اقتدار امروز به واسطه همین استقلال ایجاد شده است و به واسطه ایستادگی در برابر دشمنان ان را به دست آورده ایم.

وی ادامه داد: ما امروز در معادلات جهانی حرفی تاثیرگذار برای گفتن داریم و این نشانه اقتدار کشور ما است.

فرماندار در ادامه سخنان خود با تاکید بر لزوم حضور مسئولین در برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر بر حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید نمود و افزود: چشم دنیا در روز ۲۲ بهمن به راهپیمایی ملت ایران اسلامی دوخته خواهد شد و در این زمان است که ملت ایران یکبار دیگر با حضور پرشور خود دشمن را ناامید خواهد کرد.

وی یکی از ترفند‌های دشمنان را در ایجاد شکاف بین ملت و حاکمیت عنوان نمود و گفت: یکی از ترفند‌های دشمنان ما ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت می‌باشد و روش دشمن در این راه ناکارآمد نشان دادن نظام و سیاه نمایی خدمات نظام است در حالی که ملت ما ملتی بصیر و هوشیار است و دست دشمن را خوانده است و حضوری پررنگ‌تر از گذشته در صحنه خواهد داشت.

کولانی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم بیان اقدامات انجام شده توسط دولت‌ها گفت: هر دولتی که خدمات خود را به مردم اعلام نکند ظلم به انقلاب کرده است.

وی افزود: دستگاه‌های دولتی و دیگر دستگاه‌ها و ارگان‌ها باید خدمات خود را به مردم اعلام کنند چرا که تمامی این دستگاه‌ها زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارند و باید این اقدامات به مردم معرفی شوند.

فرماندار قروه افزود: هر کس که مردم را در این مسیر ناامید و دلسرد کند دلسوز نظام نیست و کسانی که سیاه نمایی می‌کنند به دنبال منافع خود می‌باشند.

وی با بیان اینکه در یک نظام مردم سالار دینی انتقاد امری پسندیده است بیان داشت: انتقاد باید سازنده و با راهکار و در راستای با کیفیت نمودن کار و عمل باشد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات