خبرهای داغ:
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین اذعان کرد: ایجاد بذر ناامیدی در بین جوانان نسل دوم، سوم و چهارم انقلاب یکی از شگردهای دشمن برای ضربه به نظام است که باید بدان توجه شود.
کد خبر: ۸۹۸۰۵۳۲
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲

حجت‌الاسلام علی نعمت‌اللهی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون نسل سوم و چهارم انقلاب در پیشبرد اهداف انقلاب اظهار کرد: نسل سوم و چهارم انقلاب نسلی حساس است که انقلاب و فراز و نشیب‌هایش را از نزدیک درک نکرده است.
وی نسل سوم و چهارم انقلاب را نسلی حساس دانست و تصریح کرد: این نسل نسلی حساس و آسیب‌پذیر است لذا باید مسئولین نظام توجه ویژه‌ای به این نسل داشته باشند.
این مسئول تبیین کرد: در آینده‌ای نه چندان دور اداره کشور به دست جوانان سپرده خواهد شد لذا باید آن‌ها را با آرمان‌ها، ارزش‌ها و اهداف انقلاب آشنا کرده و اجازه ندهیم بین نسل دوم انقلاب با نسل سوم و چهارم فاصله‌ای بیفتد.
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین تقویت روحیه امید در بین جوانان را امری مهم دانست و مطرح کرد: امروز گاها ناامیدی در نسل دوم، سوم و چهارم انقلاب بسیار مشهود بوده و این ناامیدی از تاثیر القائات دشمن است.
نعمت‌اللهی ادامه داد: ایجاد بذر ناامیدی در بین جوانان نسل دوم، سوم و چهارم انقلاب یکی از شگردهای دشمن برای ضربه به نظام است که باید بدان توجه شود.
وی تشریح کرد: موضوع اشتغال از دغدغه‌های اصلی جوانانی است که به فکر تشکیل خانواده هستند و ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان می‌تواند از بسیاری از آسیب‌ها در جامعه جلوگیری کند.
این مسئول ابراز داشت: ما باید نسبت به نسل سوم و چهارم انقلاب حساسیت خاصی داشته باشیم و نگذاریم که القائات دشمن در خصوص ناکارآمدی نظام در بین جوانان جامعه رسوخ کرده و سبب ایجاد بی‌اعتمادی آن‌ها نسبت به نظام شود.
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین خاطرنشان کرد: جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب به خاطر آن‌که انقلاب را از نزدیک درک نکرده اند و بیشتر دانسته‌هایشان شنیداری و یا براساس مطالعه بوده است چندان انقلاب برایشان ملموس نبوده لذا آستانه آسیب‌پذیری‌شان بالاتر بوده و باید با حساسیت و هوشیاری بیشتری با آن‌ها برخورد شود.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها