خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه استان قزوین خبر داد:
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه استان قزوین اذعان کرد: اردوهای راهیان نور یکی از بزرگترین عملیات‌های فرهنگی بین دو نهاد مقدس سپاه و آموزش و پرورش است.
کد خبر: ۸۹۸۰۵۱۸
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

رضا ابراهیمی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در خصوص این اردوها اظهار کرد: اولین گروه اعزامی پسران به اردوهای راهیان نور در روز چهارشنبه 4 بهمن ماه اعزام شده و هم اکنون بازگشنه اند.
وی ادامه داد: اولین تیم اعزامی را 263 نفر از دانش‌آموزان پسر ناحیه دو استان تشکیل داده که با 6 دستگاه اتوبوس به این اردوی معنوی اعزام شدند.
این مسئول از اعزام دومین گروه دانش‌آموزان در نهم بهمن ماه خبر داد و گفت: دومین تیم اعزامی به اردوهای راهیان نور را 315نفر از دانش‌آموزان ناحیه یک تشکیل می‌دهند که این تعداد در روز 9 بهمن ماه با 7 دستگاه اتوبوس به سوی جنوب کشور اعزام خواهند شد.
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه استان قزوین تبیین کرد: گروه دختران هم اگر به میزان مناسب بودجه داشته باشیم در اسفند ماه اعزام خواهیم داشت
ابراهیمی در خصوص اهداف برگزاری این اردوها مطرح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان، آشناکردن جوانان با آرمان‌های انقلاب، تقویت روحیه استکبارستیزی و هم‌چنین گفت و گو میان نسل اول و چهارم انقلاب از اهداف برگزاری این اردوها می‌باشد.
وی اضافه کرد: آشناکردن دانش‌آموزان با رشادت‌های رزمندگان 8سال دفاع مقدس و مقابله با جنگ نرم دشمن از طریق معرفی جلوه‌های عینی ایثار و شهادت از دیگر اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی می‌باشد.
این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور یکی از بزرگترین عملیات‌های فرهنگی بین دو نهاد مقدس سپاه و آموزش و پرورش است که باید ارج نهاده شود.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها