معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان:
تعطیلی حتی یک واحد تولید مواد غذایی متخلف و غیر استاندارد نیز به نفع سلامت جامعه است.
کد خبر: ۸۹۸۰۵۱۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، با بیان اینکه مسئولین باید نسبت به بررسی مسائل بهداشتی و زیست محیطی واحدهای تولید مواد غذایی اهتمام ورزند، گفت: باید از تعصبات صنفی در صدور مجوز برای واحدهای تولید مواد غذایی، خودداری شود.

فرامرز نیک سرشت افزود: علیرغم اینکه فعال سازی واحدهای تولیدی در اولویت برنامه های مدیریت عالی استان قرار دارد، اما رعایت مسائل بهداشتی و زیست محیطی به ویژه در حوزه تولید مواد غذایی، بسیار مهم و موثر است؛ به گونه ای که نباید اجازه داد تا سلامت هزاران نفر از افراد جامعه به دلیل فعالیت یک واحد تولید مواد غذایی غیر بهداشتی، به خطر بیفتد.

وی اظهارداشت: نباید به دلیل اشتغال افراد معدودی در این واحدها، از اجرای قوانین چشم پوشی کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان تصریح کرد: تعطیلی حتی یک واحد تولید مواد غذایی متخلف و غیر استاندارد نیز به نفع سلامت جامعه است و به همین دلیل باید مانع فعالیت واحدهایی شد که بدون رعایت موارد بهداشتی و زیست محیطی، فعالیت می کنند.

نیک سرشت گفت: ضروری است تا پروانه اشتغال 6 ماهه و به صورت موقت برای این واحدها صادر شود تا در این مدت، نسبت به جابجایی واحدها به محلی دیگر، اقدام گردد.

 

 

ارسال نظرات