خبرهای داغ:
مديرعامل سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين خبر داد:

سیزده عملیات آتش نشانی قزوین در روز برفی

مديرعامل سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين از اعزام آتش نشانان به سیزده عملیات مختلف امداد و نجات و اطفاء حریق در 24 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۰۵۱۳
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوين؛ ابوالفضل ذوالقدر مديرعامل سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين اظهار کرد: در پی بارش شدید برف و برودت هوا و اعلام آماده باش به کلیه سازمان های امدادی تمامی ایستگاه ها و آتش نشانان قزوین نیز روز گذشته به حالت آماده باش درآمده و در شبانه روز گذشته نیروهای عملیاتی این سازمان در سیزده عملیات مختلف امداد و نجات و اطفاء حریق حاضر و نسبت به ارائه خدمات به همشهریان در کمترین زمان ممکن اقدام کردند.
وی با اشاره به افزایش نیروهای عملیاتی حاضر در ایستگاه های هشت گانه افزود: در این مدت شکستگی درختان با هشت مورد بیشترین تعداد عملیاتهای اعزامی را به خود اختصاص داد که آتش نشانان با اعزام به موقع و استفاده از اره های چوب بر موتوری در حداقل زمان ممکن نسبت به بریدن شاخه ها و رفع خطر اقدام نمودند .
ذوالقدر در خصوص دیگر عملیاتهای اعزامی افزود؛ در این مدت همچنین یک مورد سقوط بنر تبلیغاتی، یک مورد نشت گاز شهری، یک مورد محبوس شدن در ساختمان و یک مورد انحراف خودرو از مسیر حرکت به وقوع پیوست که خوشبختانه به هیچ یک از شهروندان در این حوادث آسیبی وارد نگردید .
وی در ادامه از شهروندان درخواست کرد بعلت یخ زدگی و لغزندگی سطح جاده ها و معابر در اکثر مسیرهای ارتباطی استان با احتیاط کامل و استفاده از زنجیر چرخ تردد نمایند .
وی همچنین افزود؛ شهروندان ضمن صرفه جویی در مصرف گاز نسبت به کنترل اتصالات وسایل گازسوز اقدام نمایند و از باز بودن کامل مسیر لوله ها و خروجی دود کش ها در قسمت پشت بام اطمینان کامل حاصل نمایند .
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار