فرماندار خلیل آباد از افتتاح و کلنگ زنی ۵۰ پروژه دهه فجر در خلیل آباد با اعتباری بالغ بر ۹۷ میلیارد ریال خبر داد و گفت: در دهه فجر سال جاری ۴۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح و ۸ پروژه با اعتباری بالغ ۶۶۵ میلیون تومان کلنگ زنی خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۸۰۴۵۷
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مجتبی شاکری امروز در نشست هماهنگی و برنامه ریزی ستاد دهه فجر شهرستان خلیل آباد با اشاره به مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امسال با توجه به حوادث و رویداد‌های اخیر که در کشور ایران اسلامی اتفاق افتاد و مسائل منطقه‌ای که وجود دارد نیز سالی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته برای برگزاری برنامه‌های گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی است.

جوانان و نوجوانان باید بدانند میراث دار چه نظام و انقلابی هستند

وی با بیان اینکه مدیران باید نگاه ویژه‌ای به این موضوع با هدف تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی داشته باشند، خاطرنشان کرد: توفیقات و دستاورد‌های بسیار زیادی در چهل سال عمر انقلاب اسلامی به دست آمده است که باید این موارد برای تمام آحاد جامعه به خصوص نسل جوان و نوجوان بازگو شود.

فرماندار خلیل آباد ضمن تأکید بر تبیین پایمردی و ایستادگی خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران، تصریح کرد: جوانان و نوجوانان باید بدانند که میراث دار چه نظام و چه انقلابی هستند.

پروژه‌ها و برنامه‌های دهه فجر باید باعث ایجاد بارقه امید در دل مردم شود

وی حفظ نظام و انقلاب اسلامی را مهم‌ترین وظیفه مدیران دانست و اذعان کرد: هر چه این رویداد‌ها و رخداد‌ها در داخل و خارج کشور اتفاق بیفتد رسالت کسانی از ابتدای انقلاب حضور داشتند و جان‌فشانی‌ها را درک کرده اند که انقلاب به این استواری، عزت و عظمت رسیده است سنگین‌تر می‌شود.

شاکری با تأکید بر اینکه بیان این دستاورد‌ها و عزت مندی‌ها برای مردم و نسلی که این انقلاب را درک نکرده اند بسیار مهم است، عنوان کرد: با برنامه‌ها و پروژه‌هایی که ادارات دارند و اعتباراتی که دولت دوازدهم برای رشد، عمران و آبادانی شهرستان در نظر اختصاص داده است بارقه امیدی در دل مردم ایجاد شود.

اقدامات دولت در راستای عزت ملت و اقتدار نظام و انقلاب است

وی حل مشکلات جامعه را یک مطالبه جدی عمومی مردم دانست، تشریح کرد: همه مدیران وظیفه دارند اقداماتی را انجام دهند که از بروز نارضایتی‌ها پیشگیری شود و یکی از راه‌های پیشگیری حل به موقع مشکلات و مطالبات مردم است.

این مقام مسئول با بیان اینکه پاسخگویی صحیح و تکریم مردم به عنوان کسانی که انقلاب متعلق به آن‌ها هست لازم و ضروری است، تأکید کرد: هر اقدامی که دولت انجام دهد برای عزت این ملت و اقتدار نظام و انقلاب در عرصه‌های مختلف است.

پاسخگویی صحیح و حل مشکلات و مطالبات مردم باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمن می‌شود

وی دادن روحیه نشاط و امید به جامعه را یکی از وظایف جدی همه مدیران دانست و بیان کرد: اقداماتی که در سطح دستگاه‌های اداری انجام می‌گیرد باید برای حل مشکلات و امیدوار کردن مردم به آینده این نظام و انقلاب باشد.

شاکری با تأکید بر اینکه دشمن همه تلاش خود را از ابتدای پیروزی انقلاب انجام داده است تا به نظام ضربه بزند، ابراز کرد: خنثی کردن توطئه‌های دشمنان جز خدمت بیشتر، پاسخگویی صحیح و حل مشکلات و مطالبات به موقع مردم امکان پذیر نخواهد بود.

مدیران وظیفه‌ای بالاتر از ایجاد اشتغال و رضایتمندی مردم ندارند

وی همچنین با اشاره به اینکه مدیران وظیفه‌ای بالاتر از ایجاد اشتغال و رضایتمندی در بین مردم ندارند، اظهار کرد: اگر ارباب رجوع ناراضی از سیستم اداری خارج شود، خود را به کسانی جان و هستی خود را در راه پایداری این نظام و انقلاب دادند مدیون کرده ایم؛ باید تلاش کنیم تا وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم.

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه کسانی که به دنبال تزریق نا امیدی در بین مردم هستند با اقدامات جدی که انجام می‌گیرد باید توطئه‌های آنان خنثی شود، گفت: اتحاد و همدلی و هم افزایی بیشتر نیز یکی از راه‌های ایجاد رضایتمندی در بین مردم است.

وی همچنین در ادامه از افتتاح، کلنگ زنی و اجرای ۵۰ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی و آموزشی در سطح شهرستان خلیل آباد با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۷۲ میلیون تومان خبر داد و اظهار داشت: در دهه فجر سال جاری ۴۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح و ۸ پروژه با اعتباری بالغ ۶۶۵ میلیون تومان کلنگ زنی خواهد شد.

شاکری با اشاره به اینکه بیشترین اعتبارات در حوزه پروژه‌های جهاد کشاورزی و دهیاری‌ها قرار دارد، تصریح کرد: ۳۶ درصد اعتبارات به ۱۸ پروژه شهری با اعتباری بالغ ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان،۵۲ درصد اعتبارات به ۲۶ پروژه روستایی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۷۶۱ میلیون تومان، ۱۲ درصد اعتبارات به ۶ پروژه عمومی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان و ۲ میلیارد تومان نیز به پروژه‌های آموزشی تعلق دارد.

رویکرد برنامه‌های دهه فجر باید مردم محور باشد

وی با بیان اینکه رویکرد برنامه‌های دهه فجر باید مردم محوری و متنوع باشد، اذعان کرد: پروژه‌های دهه فجر برای رفاه و آسایش برنامه ریزی شده است و باید اطلاع رسانی لازم برای حضور مردم در مراسم افتتاحیه‌ها صورت گیرد.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه با توجه به شهادت حضرت فاطمه (س) نیز باید به سمت معنویت افزایی در برنامه‌ها حرکت کنیم، خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که افتتاح می‌شود باید تکمیل شده باشد و همچنین از افتتاح تکراری پروژه‌ها نیز خودداری شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها