خبرهای داغ:
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: پایبندی به آرمان‌های انقلاب، امام و شهدای گرانقدر، در سایه‌ حفظ وحدت، عامل پیشرفت نظام و حفظ دستاوردهای انقلاب خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۸۰۴۲۶
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در نشست شورای معاونین استان با اشاره به فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مهمترین مقطع تاریخی ما و بستر تمامی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی از سال 57 تاکنون می‌باشد.
وی گفت: بر اساس وصایای شهدا، مهمترین وظیفه‌ی کنونی ما حفظ نظام و منافع ملی است و برای تحقق آن نیاز به انسجام و وحدت ملی داریم تا در سایه‌ی آن، مشکلات جامعه از پیش روی برداشته شود.
مدیر کل بنیاد با تاکید بر برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه‌ی فجر افزود: بنیاد شهید با بهره‌گیری از تمامی امکانات خود و همه‌ی دستگاه‌های مرتبط، بایستی تلاش کند تا برنامه‌های مصوب ایام دهه‌ی مبارک فجر را با شکوه بیشتر و حضور آحاد مردم، برگزار نماید.
حقایق‌پور، ایثار اجتماعی را رمز پیروزی ملت ایران در صحنه‌های مختلف دانست و افزود: بایستی تلاش شود تا ایثار اجتماعی به عنوان مهمترین مولفه‌ی پایداری نظام، در دستور کار قرار گرفته و با تاکید بر این امر مهم، بر حضور ایثارگرانه‌ی مردم در وقایع مختلف تاکید شود.
1003/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها