مصطفی برزگر
به همت گروه جهادی محبان علی (ع) انجام گرفت:
خانواده ایلامی که به دلیل ضعف بنیه مالی توان تعویض و تعمیر سیم کشی منزل را نداشتند چند صباحی بود که شب ها را در تاریکی و روزها را بدون برق می گذراندند که با کار جهادی دانشجویان ایلامی این مشکل آنان مرتفع شد و سیم کشی منزل انان به طور کامل تعمیر و تعویض شد.
کد خبر: ۸۹۸۰۳۹۲
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، تعدادی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های ایلام در قالب گروه جهادی محبان علی (ع) در روستای سرطاف شهر ایلام، با همت و تلاش نه تنها نور امید را در دل های افراد یک خانواده مستمند روشن کردند بلکه با تعویض سیم کشی منزل آنان روشنائی را که بعد از زلزله از آن محروم شده بودند به آنان بخشیدند.

خانواده ای چهار نفره که مادر و یکی از فرزندان دختر آن خانواده از ناحیه دست معلول بوده و پدر نیز به عنوان سرپرست خانواده ناتوان و از کار افتاده است و شرایط معیشتی آنان به سختی در حال گذران می باشد.

این خانواده ایلامی که به دلیل ضعف بنیه مالی توان تعویض و تعمیر سیم کشی منزل را نداشتند چند صباحی بود که شب ها را در تاریکی و روزها را بدون برق می گذراندند که با کار جهادی دانشجویان ایلامی این مشکل آنان مرتفع شد و سیم کشی منزل انان به طور کامل تعمیر و تعویض شد.

طاووسی مسئول گروه جهادی محبان علی(ع) با بیان اینکه هدف از اردوهای جهادی کمک به محرومان ودستگیری از نیازمندان است، گفت: این اردوها می‌تواند در شناخت و درک محرومیت‌های جامعه بسیارتأثیرگذار باشند.

وی با اشاره به نداشتن درآمد ووضع اقتصادی نا مناسب این خانواده سرطافی، اضافه کرد: به همت گروه جهادی محبان علی(ع) تعداد 50 مرغ محلی جهت نگهداری و پرورش در اختیار آنان قرار گرفت تا بتوانند از قبل پرورش و نگهداری آنان به لقمه نانی دست پیدا کنند.

طاوسی با بیان اینکه بضاعت مالی گروه های جهادی بسیار ناچیز است و در حد توان خود هر کمکی که بتوانیم به مردم محروم انجام می دهیم، اضافه کرد: محرومیت وسیعی در سطح روستاها و مناطق محروم استان وجود دارد که نیازمند توجه ویژه مسئولان می باشد و امید است که در راستای رفع آنان تلاش شود.

 

ارسال نظرات