خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان نهاوند:

رهبری، دین‌مداری و مردم پایه و اساس جمهوری اسلامی هستند

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: رهبری، دین‌مداری و مردم سه عنصر پیروزی انقلاب اسلامی بودند و هم اکنون نیز پایه و اساس جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۹۸۰۳۰۴
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴

رهبری، دین‌مداری و مردم پایه و اساس جمهوری اسلامی هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کریم حمیدوند در سومین جلسه ستاد دهه مبارک فجر شهرستان نهاوند اظهار داشت: شهدا نقش پر رنگی در پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته‌اند و باید با تجلیل از مقام شامخ شهدا در این دهه گوشه‌ای از رشادت‌های آنان را به مردم بشناسائیم.

وی با بیان اینکه ما مدیون شهدا هستیم، افزود: رهبری، دین‌مداری و مردم سه عنصر پیروزی انقلاب اسلامی بودند و هم اکنون نیز پایه و اساس جمهوری اسلامی هستند.

فرماندار نهاوند با تأکید بر اینکه در دهه مبارک فجر باید عملکرد انقلاب برای مردم بازگو شود، گفت: همه دولت‌ها در پیشرفت‌های این مرز و بوم دخیل بوده و سهمی داشته‌اند.

وی افزود: هر کسی مردم را از انقلاب و نظام ناامید کند و خدمات نظام را زیر سوال ببرد زیر چتر دشمنان نظام اسلامی قرار دارد.

حمیدوند تصریح کرد: مدیرانی که تاکنون برنامه و پروژه‌های خود را تحویل داده‌اند جزء برنامه‌های اجرایی قرار خواهند گرفت اما مدیرانی که برنامه اعلام نکرده‌اند زمانی برای آنها تعبیه نخواهد شد.

وی در پایان گفت: برنامه حضور مدیران در مساجد و محله‌ها در این ایام صورت می‌گیرد و مدیران باید با حضور در این مساجد و محله‌ها به حل مشکلات مردم بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات