فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک:

عزت و استقلال امروز را قدر بدانیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با بیان این که باید قدردان نعمت انقلاب باشیم، گفت: استبداد و استعمار گذشته را نباید فراموش کنیم و عزت و استقلال و سربلندی امروز را قدر بدانیم.
کد خبر: ۸۹۸۰۲۷۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع پاسداران و پایوران این یگان با تسلیّت فرا رسیدن ایام فاطمیّه گفت: در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با استعانت و توسّل به حضرت زهرا(س) پیروز شدیم و بعد از آن تاکنون نیز این گونه بوده است امّا متأسفانه امروز شاهد هجمه سنگین دشمن به باورها و اعتقاداتمان هستیم.

وی افزود: تجلیل از این بانوی گرامی تجلیل از پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) است و امروز زنان و مردان ما باید ایشان را الگوی رفتاری خود در تمامی ابعاد قرار دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: ما باید بیدار و با چشمانی باز دشمنان را زیر نظر داشته باشیم و در مقابل توطئه های آنان بایستیم.

پاسدار رضایی درباره سالگرد قرارداد ننگین کمپ دیوید بین اسرائیل و مصر گفت: امروز با بیداری ملت مسلمان فلسطین و ملتهای مسلمان در منطقه، نقشه‌های رژیم صهیونیستی و حامیانش هر روز یکی پس از دیگری نقش بر آب می‌شود.

وی ضمن تبریک دهه فجر افزود: بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر عمل به دستور خدا است و نباید آن را فراموش کنیم و این انقلاب به تمام معنا مردمی و اسلامی و شعارهای آن اسلامی، و مراکز مبارزه مساجد وحسینیه‌ها و مراکز مذهبی بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با بیان این که باید قدردان نعمت انقلاب باشیم، گفت: استبداد و استعمار گذشته را نباید فراموش کنیم و عزت و استقلال و سربلندی امروز را قدر بدانیم.

پاسدار رضایی تصریح کرد: تمام تلاش دشمن به سمت و سوی ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب است که متأسفانه گاهی اوقات می بینیم که برخی از مسئولین در این فضا بازی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز هر فرد که دلسوز نظام و انقلاب است باید به مردم خدمت و آنها را به نظام امیدوار کند، نقاط قوت با صدای رسا به گوش مردم برساند تا  نقاط ضعف برطرف شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات