خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

شهرستان نهاوند مورد بی‌مهری مسئولین است

امام جمعه نهاوند گفت: شهرستان نهاوند مورد بی‌مهری قرار گرفته و مسئولین استان توجهی به نهاوند ندارند.
کد خبر: ۸۹۸۰۲۵۰
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵

شهرستان نهاوند مورد بی‌مهری مسئولین استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در جلسه پیگیری راه‌های نهاوند که با حضور مسئولین شهرستان نهاوند و فرزانه مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان نهاوند مورد بی‌مهری قرار گرفته و مسئولین استان توجهی به نهاوند ندارند.

وی گفت: سوال اول مردم از مسئولین این است که چرا زیرگذر سه راه شعبان سال‌ها رها شده است؛ این بی اعتنایی به مردم باعث ایجاد نارضایتی می شود.

امام جمعه نهاوند ابراز داشت: آورزمان از زمانی که به خاطر دارم از سال ۶۱ در دست اقدام است و همان گونه مانده است در صورتی که مقرر بود در اربعین سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی یادآور شد: ما به دلیل اینکه علت‌ها را نمی‌دانیم حس می کنیم می خواهند مردم را عصبانی کنند؛ اینها بازی با مردم است؛ چرا کاری می کنیم که وقتی داد مردم بلند شد اقدامی صورت گیرد.

مغیثی با بیان اینکه شهرستان نهاوند نیازمند توجه مسئولین استان است، اظهار داشت : باید با مردم صادق باشیم و اگر خدمتی کردیم به مردم بگوییم.

وی با اشاره به وجود نیروهای غیربومی در شهرستان گفت: چرا با وجود نیروهای ارزشمند نهاوندی، باید برخی از مدیران ادارات نهاوند با خودرو بیت‌المال هر روز صبح به نهاوند بیایند و بعدازظهرها بروند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات