نماینده ولی فقیه در اشکذر یکی از اهداف دشمنان انقلاب اسلامی را انحراف تاریخ دانست.
کد خبر: ۸۹۸۰۲۰۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر ، خطیب نماز جمعه اشکذر در خطبه های این هفته با اشاره به ۱۳جمادی اول سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) و آغاز ایام فاطمیه افزود: از خدا میخواهیم تا در ادای تکلیف ابراز محبت و مودت به اهلبیت علیهما السلام به ما یاری رساند.
” حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا طالبیان” با بیان اینکه زندگی کوتاه حضرت زهرا (س) جهات مخطلفی دارد، گفت: نویسندگان سخنرانان و هر کسی که رسانه ایی در دست دارد و میتواند با مردم سخن بگوید از آن بانوی بزرگ اسلام بگوید و به جایگاه ایشان اشاره کند.
امام جمعه اشکذر خاطر نشان کرد: یکی از وظایف ما شناخت سیره و مقام اهلبیت (ع) است که باید در این باب به تحقیق و تفحص بپردازیم.
وی در ادامه به خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) اشاره کرد و ادامه داد: جا دارد خطبه فدکیه را بارها برای مردم بازخوانی کرد و راه صحیح اسلام را به مردم نشان دهیم و آنها را به حقایق دین آشنا کنیم.
طالبیان دین را بزرگترین نعمت خدا دانست و بیان کرد: بعد از شناخت درست دین باید در برابر تحریف کنندگان دین بایستیم که در این امر حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای دفاع از دین است.
نماینده ولی فقیه در اشکذر یکی از اهداف دشمنان انقلاب اسلامی را انحراف تاریخ دانست و افزود: امروزه عده ای در حال تلاش برای پاک کردن چهره پلید دودمان پهلوی هستند و ما باید هوشیار باشیم تا در این دام دشمنان قرار نگیریم.
امام جمعه اشکذر به چگونگی تحریف پهلوی توسط دشمنان انقلاب اسلامی اشاره کرد وگفت: درست است که در تحریف چهره پهلوی به بعضی از حقایق اشاره میکنند ولی از افشای تمام واقعیت ها امتناع میکنند که همین باعث پاک کردن چهره منحوس پهلوی است.
وی با اشاره به دیدار چند روز پیش تعدادی از مستند سازان با امام خامنه ای، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار فرمودند”دشمنان در حال تلاش هستند تا از طریق رسانه ها مردم را از حقایق اسلام دور کنند و نگذارند با تحریف اسلام، مردم به حقایق این دین شریف آشنا شوند”.

ارسال نظرات