خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین اذعان کرد: آنچه که درخصوص جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب نیاز است افزایش روح تدین و تعبد به احکام الهی و تعمیق اعتقادات و باورهای دینی می باشد.
کد خبر: ۸۹۸۰۲۰۰
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸

حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین درخصوص فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب اظهار کرد: طبیعتا نسل اول و دوم انقلاب به این دلیل که شاهد وقایع پیش از انقلاب و دوران حکومت طاغوت و همچنین انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوده اند نسبت به نظام و انقلاب پای بند هستند.
وی تبیین کرد: امام و آرمان های ایشان برای نسل اول و دوم ملموس تر می باشد و با توجه به شرایط و وقایع آن زمان می توان نتیجه گرفت که اعتقادی راسخ به نظام، انقلاب و آرمان های آن دارند.
این مسئول مطرح کرد: با توجه به آنچه که بیان شده است، نسل سوم و چهارم از نزدیک شاهد آنچه که در تاریخ انقلاب رخ داده است نبوده اند و امام را ندیده اند؛ با این وجود در سایه سار آموزه های امام و مقام معظم رهبری شاهد حضور چشمگیر این جوانان در عرصه های مختلف هستیم.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین نسل سوم و چهارم انقلاب را در تمامی عرصه ها تاثیرگذار دانست و ابراز داشت: جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب، با اعتقادات عمیق خود و روحیه انقلابی و جهادی، میادین متعدد از جمله در عرصه های پزشکی، علمی، صنایع و فناوری را متحول ساخته اند.
وی با بیان فرموده رهبر انقلاب مبنی بر امیدبخش تر بودن نسل سوم و چهارم تصریح کرد: جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب توانسته اند به درستی اهداف و آرمان های امام را فراگیرند.
معبودی افزود: جوانان نسل سوم و چهارم، همقدم با نسل اول و دوم در جهت اهداف انقلاب حرکت می کنند.
این مسئول نسل سوم و چهارم را نظر تدین بسیار قوی تعریف کرد و توانمندی، انگیزه بالا و اعتماد به ولایت، انقلاب و نظام در جوانان را بسیار تاثیرگذار دانست.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: نسل سوم و چهارم انقلاب نگاهی درون گرا داشته و سعی در توانمندسازی در عرصه های داخل را دارند.
معبودی یکی از دستاوردهای این سال ها را تربیت این نیروهای انقلابی معرفی نمود.
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: آنچه که درخصوص جوانان نیاز است افزایش روح تدین و تعبد به احکام الهی و تعمیق اعتقادات و باورهای دینی می باشد.
این مسئول همچنین گفت: بصیرت بالای جوانان نسبت به شرایط مکانی و زمانی مناسب، آشنایی با اهداف و آرمانهای انقلاب و راه رسیدن به آن ها از ضروریات مورد نیاز در این زمان است.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها