خبرهای داغ:
مسئول اندیشکده راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی :

هرکجا کار انقلاب کردیم، موفق بوده ایم

دکتر عبدالهی فر مسئول اندیشکده راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تقابل اصلی بین جریانات سیاسی در ایران، جریان روشنفکری و جریان مذهبی است .
کد خبر: ۸۹۸۰۱۴۴
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دکتر عبدالهی فر مسئول اندیشکده راهبردی سپاه در جمع رزمندگان تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) در حسینیه عاشقان ثار الله بیان داشت : تقابل اصلی بین جریانات سیاسی در ایران ، جریان روشنفکری و جریان مذهبی است.
وی تشریح کرد : شناخت غرب نسبت به ایران از زمانی است که غرب دریافت دربار صفویه در تمام کارها با علمای شیعه مشورت می کند ، لذا غرب به دنبال نفوذ در دربار ایران جهت تخریب جریات مذهبی برای رسیدن به اهداف خود برآمد که بعد از سلسله صفویه با نفوذ روشنفکران در دربار ایران منافع غرب تامین شد .
عبدالهی فرافزود : بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره غرب به دنبال نفوذ خود ار طریق روشنفکران بوده است .
ای مقام مسئول خاطر نشان کرد : همواره این گروه روشنفکران به دنبال این بودند که بگویند فقه اسلام ناکارآمد است و قادر به اداره جامعه نیست و برای این هدف همه کار انجام می دهند ، اینها نفوذی در جمهوری اسلامی هستند و مامویت دارند ، اینها همیشه می گویند نمی شود و کار شکنی می کنند .
وی در ادامه توضیح داد : هر کجا کار انقلابی انجام شده است ما پیشرفت کردیم، ما در زمینه مسائل امنیتی و دفاعی کار انقلابی کردیم و پیشرفت کردیم و این تفکر انقلابی باید در کشور بسط پیدا کند تا کشور پیشرفت پیدا کند .
رئیس دانشکده تحقیقات سپاه تشریح کرد : امروز دشمنان انقلاب تعجب می کنند که این انقلاب با تمام این فشارها دارد 40 سالگی خود را جشن می گیرد و نفوذ خود را در منطقه گسترش داده است و استکبار ار تکثیر این انقلاب وحشت دارد ، امروز انقلاب اسلامی در عراق و یمن تکثیر شده است و دشمنان تمام تلاش خود را به کار بستند از نفوذ آن در منطقه بکاهند
عبدالهی فرافزود: امروز امریکا سی هزاراز کردها ی سوریه را آموزش می دهد تا از نفوذ ایران در سوریه بکاهد و سوریه هم مثل عراق و یمن نشود .
وی با اشاره به اغتشاشان اخیر در کشور داشت : دشمنان انقلاب اسلامی قصد داشتند هر روزبا گسترش اغتشاشات، در بهمن امسال کار انقلاب را یکسره کنند و با وارد کردن اسلحه به کشور اغتشاش گران را مسلح و همانکاری که در سوریه انجام دادند در ایران هم انجام دهند اما آنان اشتباه فکر می کنند چون که ایران سوریه نیست .
وی در پایان به سوالات جمع حاضر در مورد مسائل روز ایران و جهان پاسخ گفت .
8001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها