دبیر اجرایی ستاد فجر انقلاب از آغاز فعالیت‌های ستاد مردمی فجر انقلاب در سبزوار در آستانه فجر انقلاب اسلامی خبرداد.
کد خبر: ۸۹۸۰۱۳۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
داود پژوهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با بیان اینکه فعالیت‌های ستاد مردمی فجر انقلاب سبزوار از ۱۲ بهمن ماه آغاز خواهد شد، اظهارداشت: آذین بندی سطح شهر، تغییر مسیر و افزایش مسیر راهپیمایی، شبی با شهدا در پرتو قرآن، اجرای گروه‌های سرود، شب شعر انقلاب، تور دوچرخه سواری دانش اموزان حامل پرچم ایران، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب و برگزاری انواع مسابقات ورزشی – هنری از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده می‌باشد.

وی با تاکید بر ضرورت معرفی دستاورد‌های انقلاب در ایام دهه فجر، گفت: معرفی دستاورد‌های انقلاب نقش بسیار مهمی در ایجاد امید در جامعه داشته و مردم را بیش از پیش به انقلاب و نظام امیدوار می‌کند؛ به همین دلیل به مجموعه مدیران و مسئولان شهری نمایشگاهی با عنوان «سبزوار ۵۷ و سبزوار ۹۶» جهت تببین دستاورد‌های جمهوری اسلامی را پیشنهاد می‌دهیم و امید آن داریم که در طی این دهه شاهد معرفی دستاورد‌های ادارات و نهاد‌ها و ارگان‌های سبزوار پس از انقلاب باشیم. تا مردم بیشتر از پیش با خدمات جمهوری اسلامی آشنا شوند.

پژوهان با اشاره به این موضوع که از جمله برنامه‌های اجرایی سال جاری، برگزاری شبی با شهدا در پرتو قرآن در جهت بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب سبزوار است تصریح کرد: مهدی غلام نژاد قاری بین المللی کشورمان در این مراسم آیاتی از قرآن کریم را قرائت خواهند نمود.

وی یکی دیگر از برنامه‌های ایام دهه فجر در سبزوار را برگزاری تور دوچرخه سواری حامل پرچم ایران عنوان کرد و ادامه داد: حضور یکصد دوچرخه سوار دانش آموز را در این تور ورزشی پیش بینی می‌کنیم.

دبیر اجرایی ستاد فجر انقلاب ادامه داد: برپایی نمایشگاه عکس انقلاب و نصب تمثال شهدای انقلاب در سطح شهر نیز از مهمترین برنامه‌های این ستاد در ایام مبارک دهه فجر است که بصورت چرخشی در مساجد سطح شهر سبزوار برپا می‌شود.

دبیر اجرایی ستاد فجر انقلاب با بیان اینکه یکی از برنامه‌های دهه فجر، اجرای گروه‌های سرود در سطح شهر می‌باشد، افزود: در انتخاب گروه‌های سرود برای اجرا در سطح شهر سعی شده از ظرفیت مدارس و مهد کودک‌ها استفاده شود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: امسال مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، تغییر و افزایش پیدا کند تا راهپیمایان انقلابی سبزوار امسال مسافت ۱۸۰۰ متری از مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام واقع در میدان شهید دکتر بهشتی تا میدان ۲۲ بهمن را به راهپیمایی بپردازند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها