خبرهای داغ:
مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین:

هنر نقش شهدا را در اذهان ماندگار می کند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: با توجه به اینکه این کنگره در پیش رو است تلاش های زیادی انجام گرفته و آثار مکتوب زیادی جمع اوری شده است اما اینها مقطعی است و اگر بخواهیم در ارتباط با شهدا کاری انجام دهیم باید به مقوله هنر متوسل شویم. هنر این آثار را در اذهان ماندگار می کند.
کد خبر: ۸۹۸۰۰۷۷
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، معصومی فر مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین در جلسه شرح وظایف شورای سیاست گذاری اولین اجلاسیه ملی بزرگداشت ۳ هزار شهید استان قزوین اذعان کرد: در اکثر برنامه ها بنا به اقتضا و نیازهای روزمره تلاش کرده ایم تا ایده ال هایی داشته باشیم.
وی ادامه داد: برنامه های متنوعی همچون ۹ برنامه در مورد شهدای مدافع حرم استان، برنامه های هفته بسیج و دفاع مقدس، برنامه های مستند همچون برنامه مستند ماموریت در ساحل نیسان، نقش لشکر ۱۶ زرهی در دوران دفاع مقدس، .. تولید و پخش شده است.
معصومی فر تبیین کرد: با توجه به اینکه این کنگره در پیش رو است تلاش های زیادی انجام گرفته و آثار مکتوب زیادی جمع اوری شده است اما اینها مقطعی است و اگر بخواهیم در ارتباط با شهدا کاری انجام دهیم باید به مقوله هنر متوسل شویم. هنر این آثار را در اذهان ماندگار می کند.
مدیرکل صدا و سیمای ما نیاز به این داریم که کارهای هنرمندانه ای در مورد شهدای برجسته و شاخص استان انجام دهیم که در قالب مستند و یا سریال داستانی انجام شود تا اثر مطلوب و ماندگاری در ذهن همه مردم داشته باشند.
1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها