خبرهای داغ:
استاندار قزوین:

آینده درخشان هر ملتی مدیون فداکاری گذشتگان است

استاندار قزوین گفت: بهترین فرزندان این مملکت در حوادث مختلف به شهادت رسیدند و ما امروز در آرامش زندگی می کنیم و بنابراین موظف هستیم نسبت به بحث زنده نگه داشتن خاطرات انها تلاش کنیم.
کد خبر: ۸۹۸۰۰۷۰
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷

عبد المحمد زاهدی استاندار قزوین در جلسه شرح وظایف شورای سیاست گذاری اولین اجلاسیه ملی بزرگداشت ۳ هزار شهید استان قزوین اظهار کرد: بهترین فرزندان این مملکت در حوادث مختلف به شهادت رسیدند و ما امروز در آرامش زندگی می کنیم و بنابراین موظف هستیم نسبت به بحث زنده نگه داشتن خاطرات انها تلاش کنیم.
وی ادامه داد: اگر ملتی تاریخ خود را درست نشناسد نمیتواند اینده خود را برنامه ریزی کند.
زاهدی بیان کرد: بعصی از اتفاقات در تاریخ یک کشور تاثیر گذار هستند و همین حوادث در تاریخ ما تحول ایجاد کردند.
این مسئول اذعان کرد: حتما باید تلاش کنیم تا در شان شهدا برنامه ای را تدوین کنیم هر چند که هرگز نمی توانیم چنین باشیم که حق شهدا را ادا کنیم.
گفتنی است اولین شنبه هر ماه جلسه کنگره را داشتته باشند و جانشین استاندار در این جلسه آشناگر معاون سیاسی استاندار خواهد بود.
در اولین جلسه بحث پیشنهادات بررسی خواهد شد و عملکرد کمیته های شهرستانی و ستاد برگزاری کنگره در این جلسات بررسی خواهد شد.
یادمان‌های شهرهای مختلف باید انجام شود و مسوولیت بررسی این امر فرخزاد معاون عمرانی استاندار می باشد.
شهرداری ها بخشی از اعتبار زیباسازی را برای نصب المان ها و نقش برجسته های دیواری و کارهای هنری ماندگار استفاده شود و در این امر برای ارائه خاطرات باید از هنر استفاده نماییم.
وظایف تمام دستگاه ها به طور رسمی به مدیران ابلاغ شود و هر یک از مدیران دستگاه ها نوظف هستند که فعالیت های خود را در این زمینه به کمیته بررسی شوراها ارسال نموده و در جلسات شورای برنامه ریزی کنگره شرکت نمایند.
یادآور می شود دیدار با مقام معظم رهبری پیش از کنگره انجام می شود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها