خبرهای داغ:
مسئول جامعه زنان شهرستان بهار خبر داد

برگزاری کارگاه‌های مختلف و نشست‌های بصیرتی ویژه بانوان طی دهه فجر در بهار

مسئول جامعه زنان شهرستان بهار گفت: برگزاری کارگاه‌های «مادران پرچمداران جنگ نرم» و کارگاه‌های دخترانه و سبک زندگی و نشست‌های بصیرتی در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج از مهمترین برنامه‌های بسیج جامعه زنان شهرستان بهار در دهه مبارک فجر است.
کد خبر: ۸۹۸۰۰۶۹
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

برگزاری کارگاه‌های مختلف و نشست‌های بصیرتی ویژه بانوان طی دهه فجر در بهارفاطمه کتابی اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به برنامه‌های اجرایی در ایام الله دهه فجر اظهار داشت: برنامه های دهه فجر بسیج جامعه زنان شهرستان بهار با اولویت مطالبات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در حوزه بانوان و خانواده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های دهه فجر با حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متنوع و سازنده‌ای ویژه جامعه زنان شهرستان بهار تدوین شده که در این ایام برگزار می‌شود.

مسئول جامعه زنان شهرستان بهار با تأکید بر پرداختن به مسئله خانواده و به خصوص سلامت، امنیت، آرامش و تکریم زن در محیط خانواده که یکی از اصلی‌ترین مطالبات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در جامعه است، گفت: در همین راستا برنامه‌ریزی برای برگزاری کارگاه‌های «مادران پرچمداران جنگ نرم» و کارگاه‌های دخترانه و سبک زندگی و نشست های بصیرتی در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج پیش‌بینی شده که از مهمترین برنامه‌های این دهه است.

وی ادامه داد: با مصادف شدن ایام سوگواری بانوی دوعالم حضرت فاطمه الزهرا(س) با ایام الله دهه فجر اهمیت این کارگاه‌ها دوچندان شده و باید دهه فجر فاطمی داشته باشیم.
کتابی‌اصل در ادامه با اشاره فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در حمایت از استقلال اقتصادی زنان، دنیا سیزده قرن است که از اسلام عقب است، گفت: در این راستا کارگاه های آموزشی اقتصاد مقاومتی بانوان همزمان با دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: برنامه های فرهنگی و ورزشی از جمله مسابقات کتابخوانی و ورزشی، انتشار گاهنامه، اردوهای جهادی، زیارتی و تفریحی، دیدار با خانواده معظم شهدا و... نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

مسئول جامعه زنان شهرستان بهار با اشاره به بیانات امام راحل تصریح کرد: انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین خدمت را به زنان کرد و هویت آنان را برگرداند بنابراین زنان انقلابی ما با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن و با شعار «مرگ بر آمریکا» مشت محکمی بر دهان دشمنان یاوه گوی انقلاب خواهند زد.

انتهای پیام/

  

ارسال نظرات