عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: مدیران دولتی تحت هیچ عنوان نقدپذیر نیستند و منتقدان را بی‌شناسنامه خطاب می‌کنند، چرا از نگاه آن‌ها می‌توان ائمه اطهار را نقد کرد اما برجام را نه؟
کد خبر: ۸۹۸۰۰۲۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛

محمدرضا فتحی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اظهار داشت: قرار بود رئیس‌جمهور با حضور در یک برنامه تلویزیونی پاسخگوی عملکرد خود و دولت در ماه‌های اخیر باشد اما دیدیم که با استفاده از فعل‌هایی مانند انجام خواهیم داد و خواهیم ساخت، وعده‌های خود را صرفا تکرار کرد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور در سخنان خود به هیچ سوالی پاسخی صحیح نداد و سعی می‌کرد ذهن مجری را منحرف کند، برای مثال در پاسخ به این سوال که برای کشتی سانچی چه کرده‌اید، گفت: ضایعه دردناکی بود، این موضوعات نشان می‌دهد وی تصمیمی برای پاسخگویی نداشته و فقط می‌خواست اذهان عمومی را گمراه کنند که اصلا صحیح نیست.

فتحی تصریح کرد: مدیران دولتی تحت هیچ عنوان نقدپذیر نیستند و منتقدان را بی‌شناسنامه خطاب می‌کنند که نمونه آن تهدید سید یاسر جبرائیلی کارشناسی سیاسی اقتصادی به پیگیری‌های قضایی پس از نقد برجام در برنامه تلویزیونی ثریا بود. چرا از نگاه مدیران دولتی می‌توان ائمه اطهار را نقد کرد اما برجام را نه؟

عضو شورای تبیین مواضع سازمان بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: امیدواریم تغییرات جدید لایحه بودجه 97 به نفع مردم باشد نه به نفع مسئولین، در گذشته، مردم لقلقه زبان برخی مدیران بود درحالی که در عمل کاری برای این مردم انجام نمی‌دادند که امیدواریم رئیس‌جمهور طبق وعده‌های خود به داد مردم برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات