خبرهای داغ:
شهردار تبریز گفت: با آغاز رویداد ملی تبریز 2018، پایتخت گردشگری اسلامی ۲۰۱۸ حال و هوای خاصی به خود گرفته است
کد خبر: ۸۹۸۰۰۲۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر افزود: شهرداری کلانشهر تبریز بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان برای ۲۰۱۸ هزینه کرده است و انتظار می‌رود دولت نیز برای پیگیری طرح های مختلف پیرامون تبریز ۲۰۱۸ کمک کند.

مهندس باهر افزود: برای رویداد تبریز ۲۰۱۸ در حوزه های مختلف هزینه شده است از آماده سازی کالبد فضای شهری تا فضاهای گردشگری، از آموزش های شهروندی تا بازسازی اماکن گردش پذیر همچون بازار بزرگ تبریز و نیز  در جهت اتمام پروژه های نیمه کاره شهر اقدامات مفیدی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: زمان انتظار برای مترو به ۱۵ دقیقه کاهش داده شده است و متروی تبریز نیز خود را برای پایتختی تبریز در سال ۲۰۱۸ آماده می کنند که امروز شاهد افتتاح بخشی از آن نیز بودیم.

شهردار تبریز با اشاره به حضور اثرگذار شهرداری تبریز در نمایشگاه های داخلی و بین المللی حوزه گردشگری گفت: حضور در نمایشگاه های بین المللی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهر تبریز  برای حضور گردشگران در این سال با تبلیغات تاثیر گذار از دیگر اهداف مدیریت شهری است

وی در خصوص تمهیدات ایجاد شده برای خدمت رسانی به گردشگران اظهار داشت: جهت گسترش تسهیلات برای اقامتگاه ها، هتل ها و همچنین بازسازی و تجهیز آنها همواره برنامه های مختلفی در نظر بوده و اقدامات خوبی صورت گرفته است.

مهندس شهین باهر در ادامه با اشاره به اشتیاق گردشگران خارجی و داخلی برای بازدید از بازار بزرگ تبریز افزود: بازار تاریخی و ثبت جهانی شده تبریز یکی از مهمترین مکان های ثبت شده گردشگری در جهان است و رونق آن با وجود قدمتی که دارد زبانزد است.

شهردار کلانشهر تبریز در پایان سخنانش اظهار داشت: جشن نوروز در محل مرکز همایش های بین المللی تبریز  برگزار خواهد شد و مکان های گردشگری در تبریز از جمله مقبره الشعرا برای این اتفاق بزرگ آماده سازی خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها