خبرهای داغ:
نشست سیاسی در ناحیه ماومت بسیج خوروبیابانک برگزار شد

یک روز آمریکایی ها در خاورمیانه تصمیم گیرنده بودند ولی به برکت انقلاب اسلامی، امروز ایران بر منطقه حاکم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از خور و بیابانک، نشست سیاسی با حضور حجت الاسلام و المسلمین عرب؛ مسئول امور روحانیون سپاه استان در ناحیه مقاومت بسیج خوروبیابانک برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۸۰۰۱۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا عرب، حراست از انقلاب اسلامی را وظیفه همه عنوان کرد و افزود: برخی فکر می‌کنند فقط انقلاب کردیم که فقط مشکلات دنیایی حل شود، اما حضرت امام خمینی (ره) علت انقلاب را زمینه سازی برای ظهور امام زمان به ما اعلام کرده اند.
مسئول امور روحانیون در نمایندگی، ولی فقیه سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: مسئولان ما بدانند انقلاب ما محدود به کشور ایران نیست و به گستره تمام دنیاست، مسایل اقتصادی و مادی اگر لحظه‌ای مسئولین را از وظیفه‌ای که دارند منصرف کند، خطری بزرگ و خیانتی سهمگین را به دنبال دارد.
وی تصریح کرد: مسئولان جمهوری اسلامی همه تلاش خود را برای حل مشکلات معیشتی مردم انجام دهند تا مردم در آرامش باشند، ولی نیاید هدف اصلی که زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) است، کنار گذاشته شود.
حجت الاسلام و المسلمین عرب اظهار داشت: اگر منافع قدرتمند‌های عالم با حرکت ما زیر سوال برود آن‌ها آرام نمی‌نشینند، اما مردم ما خودشان این راه را انتخاب کرده و به آن افتخار می‌کنند.
ایشان، فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب در عرصه‌های مختلف را چراغ راه دانست و افزود: اقتصاد مقاومتی تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور ما است، اما در عمل برای تحقق آن کاری انجام نداده ایم.
وی خاطرنشان کرد: هیچ بن بستی برای جمهوری اسلامی وجود ندارد و ما نباید اعتقادی به بن بست داشته باشیم، چون از تحریم‌های اقتصادی و جنگ هشت ساله و دیگر مشکلات سخت عبور کرده ایم.
حجت الاسلام و المسلمین عرب با اشاره به این که منفذ‌های سوء استفاده آمریکا در برجام بسته نشده است، گفت: فعالیت‌های هسته‌ای یکی از عامل‌های تحریم ایران بود که توسط برجام، این فعالیت‌ها به حالت تعلیق در آمد در حالی که تحریم‌هایی که به صراحت گفته شد و قرار بود یک باره برداشته شود هنوز پابرجا است.
وی افزود: پس از برجام، دشمن قصد دارد به بهانه‌های حقوق بشر، توان نظامی، حمایت از تروریست و قدرت نفوذ ایران در منطقه با برجام‌هایی دیگر، نفوذ خود را در منطقه زیاد کند و از قدرت ایران را کاهش دهد.

ارسال نظرات