مجمع عمومی بسیج ناحیه مقاومت بسیج سپاه مقداد مشهد با صدور بیانیه‌ای تنها راه نجات اقتصاد کشور را در گرو اجرایی کردن فرمایشات مقام عظمای ولایت در باب اقتصاد مقاومتی اعلام کرد.
کد خبر: ۸۹۸۰۰۰۱
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مجمع عمومی بسیج ناحیه مقاومت بسیج سپاه مقداد مشهد بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:
 
آغاز چهلمین سالگرد پیروزی قیام شکوهمند ملت مسلمان ایران به رهبری امام خمینی (ره)، با تمسک به قیام عاشورای حسینی و حمایت همه جانبه‌ی مردم ایران بر علیه نظام استبداد و استکبار جهانی، به عنوان بزرگ‌ترین شگفتی تاریخ معاصر جهان را تبریک عرض می‌نماییم. انقلابی که تمام معادلات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دنیا را بر هم زده و بشر را با تعالیم انسان‌ساز اسلام به سوی هدایت الهی رهنمون ساخت. اکنون نیز این حرکت عظیم به رهبری حضرت ایت الله امام خامنه‌ای و از جان‌گذشتگی صد‌ها هزار شهید، جانباز، ایثارگر و مردم فداکار به مسیر خود در مبارزه با استکبار جهانی ادامه می‌دهد تا این ودیعه‌ی بزرگ الهی را به صاحب اصلی آن حضرت مهدی موعود (عج) بسپارد. همجنین از مردم فهیم ایران و بویژه مشهد مقدس که در سالگرد حماسه‌ی عظیم ۹ دی و ۱۴ دی با حضور گسترده‌ی خود در راهپیمایی، نقشه‌های شیطانی دشمنان نظام را با شکست مواجه کرده و برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند، تقدیر و تشکر می‌نماییم.

بدینوسیله ما بسیجیان حاضر در مجمع عمومی بسیج ناحیه مقاوت سپاه مقداد با رهبری معطم انقلاب اسلامی و شهیدان راه فضیلت، پیمان بسته واعلام می‌داریم:
 
۱- اطاعت از اوامر، ولی فقیه را به عنوان یک وظیفه دینی و ملی در مقابل تمام توطئه‌ها و فتنه‌های داخلی و خارجی به خصوص در زمینه‌ی مقابله با جنگ نرم و فساد واجب دانسته و تا پای جان از آن دفاع می‌کنیم.

۲- توطئه‌های داخلی و خارجی، اغتشاشات خیابانی اخیر، حملات سابیری و صدمه به اموال عمومی را محکوم می‌نماییم.

۳- از خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت نموده و از دشمنان و خیانتکاران و مفسدان اقتصادی و فرهنگی بیزاری می‌جوییم. ضمناً از مسولین محترم تقاضا داریم که هرچه سریع‌تر به خواسته‌های مشروع مردم پاسخ مناسب دهند.

۴- از تمام نهضت‌های آزادی‌بخش جهان به خصوص مردم مظلوم فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن، بحرین و شیعیان نیجریه حمایت و اعلام همدردی می‌کرده و تصمیم اخیر رئیس جمهور امریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر و جعلی صهیونیستی و اهانت به مردم کشور‌های دنیا را محکوم می‌کنیم.

۵- دشمنی خود با فرقه‌های نوظهور و ساخته و پرداخته‌ی استعمار اعم از بهائیت، وهابیت، سلفی‌گری و تکفیری را اعلام داشته و از دولت جمهوری اسلامی ایران و وزارت امور خارجه می‌خواهیم که در مقابل توطئه‌گران با قاطعیت اعلام موضع کند.

۶- حمایت کامل خود را از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و سربازان گمنام امام زمان (عج ا..) اعلام وپیروزی جبهه حق بر باطل را از خداوند گار مسئلت داریم .

۷- از حضور عفیفانه و با بصیرت زنان مسلمان ایرانی با حفظ عزت و تحکیم بنیاد خانواده در تمامی عرصه‌های اجتماعی دفاع نموده و هرگونه استفاده‌ی ابزاری از زن را محکوم می‌کنیم.

۸- ما بسیجیان حاضر در مجمع عمومی بسیج ناحیه مقاومت سپاه مقداد تنها راه نجات اقتصاد کشور را در گرو فرمایشات مقام عظمای ولایت در باب اقتصاد مقاومتی می‌دانیم واز کلیه مسولان کشورپیگیری اقتصاد مقاومتی وخشکاندن ریشه‌های بحران اقتصادی را خواستاریم.

۹- از دولت جمهوری اسلامی وزارتخانه‌های ارتباطات وفن آوری اطلاعات وارشاد اسلامی مقابله جدی با تهاجم فرهنگی، رسانه‌ای ونفوذ دشمن از طریق کنترل شبکه‌های اجتماعی وتقویت شبکه‌های داخلی را خواستاریم.
ارسال نظرات