به همت حوزه ۱۱۸ حضرت آمنه(س) دوره ی توانمند سازی مدیران فرهنگی پایگاهها صبح پنج شنبه ۵ بهمن ماه ۹۶ در حسینیه ثارالله برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۷۹۹۷۹
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دوره توانمند سازی مدیران فرهنگی پایگاههای حوزه ۱۱۸ حضرت آمنه(س) در روز پنج شنبه ۵ بهمن ماه ۹۶ در حسینیه ثارالله برگزار گردید.

برگزاری دوره ی توانمند سازی مدیران فرهنگی پایگاهها

این دوره با حضور مسئولان فرهنگی، فرماندهان،فعالان و عناصر فرهنگی پایگاهها از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر به طول انجامید.

 در ابتدا با سخنرانی استاد محترم سرکار خانم زرینفر مدیر عامل فرهنگسرای قرآنی تسنیم با موضوع جنگ نرم شروع و سپس با سخنرانی فرماندهی محترم حوزه ۱۱۸ با موضوع تاکید بر تشکیل تمدن نوین اسلامی در جهت تحقق دولت کریمه مهدوی به وسیله مدیران فرهنگی ادامه یافت.

 در این دوره با دعوت از فضلی معاونت فرهنگی ناحیه امام حسین(ع) کرج نیز سخنانی را در خصوص ویژگی های اخلاقی مدیران تشکیلاتی خطاب به فعالان این عرصه ایراد نمودند.


در ادامه این دوره با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمیان از قم با موضوع قدرت تغییر خود باعث قدرت تغییر دیگران می شود به پایان رسید.

از برنامه های اجرایی دیگر در کنار این دوره نمایش کلیپ های جشنواره عمار با توجه به موضوع مراسم و مسائل روز با عنوان های مرگ بر آمریکا ، مدافع حرم تراس و نماهنگ های صبح صادق و برخیزید بود.

در آخر نیز به رسم یادبود هدایای فرهنگی از طرف حوزه ۱۱۸ به فعالان این عرصه اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها