خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: کنگره سه هزار شهید استان قزوین در نیمسال اول سال 97 برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۷۹۹۷۰
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین جلسه شرح وظایف شورای سیاست گذاری اولین اجلاسیه ملی بزرگداشت ۳ هزار شهید استان قزوین با حضور آیت اله عابدینی امام جمعه قزوین، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین، زاهدی استاندار قزوین و جمعی از فرماندهان سپاه نواحی استان و مسوولان استان در دفتر جلسات استانداری قزوین برگزار شد.
شاهرخی فرمانده سپاه صاجب الامر(عج) با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا بیان کرد: اولین جلسه برای اقدام عملیاتی برای حرکت به سوی اجلاسیه شهدا شکل گرفت که چند سالی است که در دستور کار مجموعه های استان قرار دارد.
وی گفت: به طور قطع اولین جلسه در سال ۹۷ برگزار خواهد شد که گردآوری آثار شهدا بسیار پیچیده و سختی بود و علیرغم این که این حادثه یکی از حوادث بزرگ تاریخ کشورمان است امروز تا ۸۰ درصد آثار شهدا و خانواده های انها و ایثارگران جمع اوری شده است.
این مسئول ابراز کرد: آثاری که بی بدیل است و قابل جایگزین نیستند چرا که رزمندگان این گنجینه بی بدیل از خاطرات با سختی جمع آوری شد که نقش اقشار مختلف استان در هشت سال دفاع مقدس ضبط شد.
فرمانده سپاه صاحب الامر تصریح کرد: محققین و پژوهشگران با استفاده از این مجموعه می توانندحاصل زحمات خود را ببینند و این کنگره در نیمه اول سال ۹۷ به مرحله اجرا می رسد. در همین راستا نیازمند تعامل همه دستگاه ها هستیم.
شاهرخی گفت: باید کنگره بزرگداشت شهدا در شهرستان های استان برگزار شود. باید بتوانیم باغ موزه شهدا را به اجرا برسانیم که محل این موزه مشخص شده و نیازمند کمک مدیریت استان می باشیم.
این مسئول در پایان ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم فضای استان را به سمت و سویی بکشانیم که این کنگره را به بهترین شکل ممکن برگزار نماییم.
وی گفت: جمع آوری این خاطرات و آثار بسیار طاقت فرسا بود اما می توانبم بگوییم که این ثروت عظیم در دسترس بوده و می توان از این آثار به بهترین شکل ممکن استفاده نماییم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها