خبرهای داغ:
عبدالله رحیمی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان خبر داد؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان گفت: طرح هجرت دانش آموزی امسال در شش مدرسه و در روستاهای دهاقان برگزار و اردوهای جهادی نیز در قالب اردوهای هفت روزه بمنظور ساخت منزل مسکونی در روستای همگین اجرا شد.
کد خبر: ۸۹۷۹۹۴۹
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
 به گزارش خبرگزاری بسیج دهاقان، سرهنگ دوم پاسدار هوشنگ نوابی در گفتگو با خبرنگار دهاقان بیدار، با اشاره به اینکه باید شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در شهرستان و در کشور تحقق پیدا کند افزود: تاکنون از ابتدای سال ۹۶ در شهرستان دهاقان بیش از یکهزار ساعت آموزش مربوط به کارگاههای مختلف در زمینه پرورش قارچ، زنبورعسل، زعفران، آموزش مسائل مهارتی گلخانه، دامداری و طیور، تعمیر وسایل خانگی و… بمنظور تحقق اقتصاد مقاومتی برگزار شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان خاطرنشان کرد: فنی و حرفه ای و جهاد کشاورزی نیز در برگزاری این دوره های آموزشی همکاری لازم را داشته اند
وی با اشاره به اجرای طرح های حمایتی دانش بنیان در شهرستان دهاقان تصریح کرد: طرح هجرت دانش آموزی امسال در شش مدرسه و در روستاهای قمیشلو، پوده و دهاقان برگزار و اردوهای جهادی نیز در قالب اردوهای هفت روزه بمنظور ساخت منزل مسکونی در روستای همگین و همچنین ساخت سرویس های بهداشتی در روستای دزج اجرا شد.
سرهنگ دوم پاسدار نوابی با بیان اینکه طرح اردوهای جهادی یکروزه نیز اجرا می شود اظهار کرد: این طرح ها در قالب طرح های مبارزه با آفات گیاهی و باغ ها درمنطقه گلشن و پوده برگزار می شود که هم اکنون نیز درقالب طرح مبارزه با کرم گلوگاه باغ های انار ادامه دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان افزود: اجرای طرح محرومیت زدایی که ساخت خانه عالم روستای محمودآباد، کمک به تسطیح پارکینگ و قبرستان روستای علی آباد نیز از جمله طرحهایی است که توسط بسیج سازندگی اجرا شده و خانه عالم روستای کره نیز دردست اقدام است.
وی با اشاره به کاهش زیاد وام های اقتصاد مقاومتی گفت: بمنظور اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی از اواخر آذرماه ثبت نام وام های اقتصاد مقاومتی آغاز شده است.
سرهنگ دوم پاسدار نوابی اظهار کرد: سال گذشته ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده که درقالب پرورش دام و طیور، پرورش ماهی، پرورش قارچ، کشت زعفران، زنبور عسل، کارگاه های نانوایی و…بوده وکارگاه ها وطرح های مذکور نیز راه اندازی شد.
ارسال نظرات