امام جمعه بابل: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سایه بی‎توجهی، به امور مردم رسیدگی نمی‌کنند، تقاضای مردم این است که مسؤولان به تعهدات خود پایبند باشند.
کد خبر: ۸۹۷۹۹۱۰
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام حسن روحانی با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی، شهرداری، بازاریان و مردم انقلابی در فضاسازی منطقه و برپایی جشن‌های دهه انقلاب اهتمام کنند.

وی با اشاره به اینکه باید با حفظ ایام فاطمیه جشن‌های دهه انقلاب به نحو احسن برگزار شود، افزود: تمام تلاش دشمن برای زیر سوال بردن انقلاب و تمام تبلیغات دشمن برای این است که برکات انقلاب اسلامی را از چشم جامعه بیاندازد.

امام جمعه بابل تصریح کرد: برخی در صدد تطهیر نظام پهلوی برای نسلی که آن خیانت‌ها را ندیدند هستند تا آنها را موجه کنند و انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرند تا از ادامه رویکرد انقلابی، استقامت و استقرار آن در قلوب مردم بکاهند.

روحانی خاطرنشان کرد: در اغتشاشات اخیر شعارهای رذیلانه برخی کاملا معلوم بود که سعی دارند اساس اسلام و انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرند، این خط تبلیغی دشمن است، باید انقلاب اسلامی را به نسل معاصر و نوجوان بشناسیم که این ملت در این چهار دهه به برکت انقلاب اسلامی فراهم کرد.

این مسئوول با بیان اینکه نظام ما آزادترین و عزتمندترین نظام در سطح دنیا است، یادآور شد: کسینجر نظیریه‌پرداز و وزیر اسبق امور خارجه آمریکا در تمام صحبت‌های اخیرش به جایگاه انقلاب و عزت ایران اعتراف می‌کند، تنها کشور منحصر به فرد و موثر در منطقه، نظام اسلامی ایران است که لازمه قدرت آمریکا در منطقه مانند دهه 60 را مهار ایران می‌داند.

وی ادامه داد: باید قدردان انقلاب اسلامی و مسیر طی شده در این 40 سال باشیم، همانطوری که امام راحل و رهبر معظم انقلاب این مسیر را ریل‌گذاری کردند که این ریل‌ها، ریل‌های درستی هستند، مبادا تبلیغات دشمن در ما اثر بگذارد و زمینه را برای شکست و انفعال ما ایجاد کند.

امام جمعه بابل افزود: در طول سالیان متمادی  مکرر ابراز گلایه و نگرانی از تخصیص ضعیف و ناعادلانه اعتبارات شهرستان بابل داریم، یکی از مدیران کل گفت؛ که در طول سالیان گذشته جفای بزرگی نسبت به اعتبارات ورزشی شهرستان بابل شده است، اینها اعتبارات یک شهرستان بزرگی مثل بابل را به اندازه یک شهرستان کوچک در نظر گرفتند.

وی اضافه کرد: قبلا گلایه کرده بودم و مسؤولان وقت منکر آن شدند اما امروز اعتراف به جفای اعتبارات و بودجه‌ها به شهرستان بابل می‌کنند، در بسیاری از امور از جمله در اعتبارات استانی به این شهرستان جفا می‌شود.

روحانی با اشاره به اینکه بارها شاهد تفاوت اعتبارات و رفتار جفاآلود در حق این شهرستان هستیم، تصریح کرد: نمایندگان این شهرستان آنچنان به وظایف نظارتی خود عمل نمی‌کنند.

این مسؤول یادآور شد: یکی از دو نماینده این شهرستان به دنبال تغییر مدیران شهرستانی است گویا که ایشان خبر از وظایف نمایندگی خود ندارند‌، وظیفه آنان تامین مصالح مردم و پیگیری اعتبارات و مطالبات مردم است.

وی خطاب به نمایندگان بابل، اظهار کرد: مردم شما را برای مطالبه حق خود انتخاب کردند اما آقایان دخالت‌های بی‎جا در امر مدیریت انجام می‎دهند، اگر مصالح مردم زیر سوال برود شما راضی می‌شوید؟ این شهرستان بزرگ چرا باید با یک شهرستان کوچک استان مقایسه شود.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سایه بی‎توجهی، به امور مردم رسیدگی نمی‌کنند، تقاضای مردم این است که مسؤولان به تعهدات خود پایبند باشند.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه هدف انقلاب اسلامی اجرای عدالت در جامعه است، گفت: نمی‎دانم چرا بعضی از افراد در تخصیص اعتبارات این شهرستان کوتاهی می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها