خبرهای داغ:
امیر حسین سیف پور
در جلسه آگاه سازی فعالان فضای مجازی در شهرستان نطنز مطرح شد؛
دادستان نطنز گفت: تبلیغ علیه نظام و انقلاب در فضای مجازی با برخورد قاطع روبرو می شود
کد خبر: ۸۹۷۹۸۸۵
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، جلسه توجیه، آگاه سازی و تشریح قوانین و مقررات مربوط به فعالیت در فضای مجازی با حضور اعضای وشرای اسلامی شهر، کارشناسان قضایی، انتظامی، امنیتی و فرهنگی و همچنین مدیران کانال ها و گروه های تلگرامی در سطح شهرستان نطنز و مدیران روابط عمومی ها و برخی مسئولین در فرهنگسرای کوثر نطنز برگزار شد.

مرتضی باصریان دادستان نطنز در این نشست اظهار کرد: اگر به امنیت و آسایش مردم به نحوی از طریق این شبکه های اجتماعی و به خصوص گروه ها و کانال های تلگرامی ضربه ای وارد شود مسئول مستقیم آن، سازنده آن گروه و یا کانال خواهد بود.

وی با بیان این که توهین ها و فحاشی ها در شبکه های اجتماعی می تواند مورد پیگرد قانونی قرار گیرد، گفت: این بداخلاقی ها در فضای مجازی در کشور ما وجود دارد و عده ای نیز به گسترش آن دامن می زنند، درصورتی که این نوع رفتارهای مردود اصلا با فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی ما هم خوانی ندارد.

دادستان نطنز با تاکید بر این که تبلیغ علیه نظام و انقلاب در فضای مجازی با برخورد قاطع روبرو می شود، تصریح کرد: دادگستری به دنبال مشکل درست کردن برای مدیران کانال ها و گروه ها نیست ولی اگر کسانی در پی لطمه زدن به حیثیت مسئولان و مردم باشند به طور قانونی با آن ها برخورد خواهد کرد.

باصریان خاطرنشان کرد: انتقاد سازنده از هر مسئول و رئیس یک نهاد بسیار خوب است، ولی تخریب و توهین قابل قبول نیست که متأسفانه عده‌ای فضای مجازی را برای توهین و تخریب انتخاب کرده‌اند که قطعاً با این تحرکات برخورد خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها