خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان:

دهه فجر بهترین فرصت برای دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی است / اجرای بیش از 150 برنامه در دهه فجر امسال

معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۸۹۷۹۸۷۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان به تشریح دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران پرداخت و گفت: بر هيچ صاحب نظر سياسي پوشيده نيست كه تا قبل از پيروزي انقلاب اسلامي، كشور ايران نه تنها در سطح جهاني و در بين كشورها و قدرتهاي جهاني نقش و قدرت تعيين كننده‌اي نداشت و در معادلات سياسي و تصميم‌گيريهاي جهاني نقسی ایفاء نمی کرد، بلكه به علت وابستگي و تبعيت از ابرقدرت غرب و ايفاء نقش ژاندارمي در منطقه براي آمريكا، بين مسلمانان جهان و نهضتهاي اسلامي مطرود بود.

سرهنگ پاسدار منوچهر مودبی با بیان اینکه به بركت پيروزي انقلاب اسلامي، كشور ايران به قدرت و عزّت بالا و چشمگيري دست يافت افزود: كشور ايران از كشوري ضعيف و بي‌تأثير در معادلات جهاني، به قدرتي تأثيرگذار در مناسبات و روابط بين‌الملل و نيز تصميم‌گيري‌هاي جهاني و منطقه‌اي مبدل گشت.

وی قدرت الهی، رهبری خردمندانه حضرت امام خمینی (ره) و اراده مردمی ، وحدت و انسجام ملّی مردم این کشور برای رسیدن به آرمان های دینی و اسلامی را از عوامل عمده موثر در پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست.

سرهنگ مودبی تصریح کرد: دهه فجر در حقیقت بهترین فرصت برای دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی به عنوان خون بهای هزاران شهید گلگون کفن است .

معاون هماهنگ کننده سپاه بوکان در ادامه به اهمیت اجرای باصلابت برنامه های بزرگداشت دهه فجر بر اقتدار نظام مجهوری اسلامی اشاره و تاکید کرد: در شرایط کنونی پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای و به کار بستن آن فرمایشات مهم،گامی موثر در پیشبرد اهداف نظام اسلامی به شمار می رود لذا اجرای مطلوب این برنامه ها سیلی محکمی بر صورت استکبار ، سلطنت طلبان و مخالفان و تمامی بدخواهان نظام خواهد بود.

سرهنگ پاسدار مودبی تبیین مبانی و آرمانهای عظیم انقلاب اسلامی بویژه بر نسل جوان و تجدید عهد و پیمان با این آرمانها ، ارائه و بیان دستاوردهای نظام و تبیین دشمنی های استکبار جهانی و ایادی آن با انقلاب اسلامی را جزء اهداف برنامه های دهه فجر عنوان کرد و افزود: این سپاه بیش از 150 برنامه در دهه فجر امسال تدوین نموده و اجرا خواهد کرد که از مهمترین آنها می توان به: رژه موتورسواران بسیجی در روز ۱۲ بهمن ماه ، نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان ، عطر افشانی گلزار شهداء، اجرای یادواره شهداء در سطح حوزه ها و پایگاه، برگزاری مسابقات ورزشی ، ویزیت رایگان بهداری سپاه در مناطق محروم، شرکت سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه، برگزاری جلسات حلقه‌های صالحین، برگزاری نشست‌های بصیرتی و سیاسی، جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌ها و... اشاره نمود.

مودبی در پایان افزود: اینک انقلاب اسلامی به عنوان الگوی سیاسی و فکری ملت‌های جهان درآمده است و این دستاورد مهمی برای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار