امام جمعه بندر دیر:

تمام تلاش دشمن در جهت ناامید کردن مردم است

امام جمعه دیر در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: تمام تلاش دشمن در جهت ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب اسلامی است که متأسفانه گاهی اوقات می بینیم که برخی از مسئولین نیز در فضای دشمن بازی می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۷۹۸۶۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت الاسلام سید علی حسینی با تسلیّت فرا رسیدن ایام فاطمیّه اظهار کرد: در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با استعانت و توسّل به حضرت زهرا (س) پیروز شدیم و بعد از آن تاکنون نیز این گونه بوده است امّا متأسفانه امروز شاهد هجمه سنگین دشمن به باورها و اعتقاداتمان هستیم.

وی تصریح کرد: تجلیل از این بانوی گرامی تجلیل از پیامبر و ائمه معصومین است و امروز زنان و مردان ما باید ایشان را الگوی رفتاری خود در تمامی ابعاد قرار دهند.

حسینی با تقدیر از حماسه مردم آمل در سال 60 خاطرنشان کرد: ما هم همچنان باید بیدار و با چشمانی باز دشمنان را زیر نظر داشته باشیم و در مقابل توطئههای آنان بایستیم.

وی درباره سالگرد قرارداد ننگین کمپ دیوید بین اسرائیل و مصر گفت: امروز با بیداری ملت مسلمان فلسطین و ملتهای مسلمان در منطقه، نقشه‌های رژیم صهیونیستی و حامیانش هر روز یکی پس از دیگری نقش بر آب می‌شود.

خطیب جمعه دیر با تبریک دهه فجر تصریح کرد: بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر عمل به دستور خداست و نباید آن را فراموش کنیم و این انقلاب به تمام معنا مردمی و اسلامی و شعارهای آن اسلامی و مراکز مبارزه مساجد وحسینیه ها و مراکز مذهبی بود.

حسینی با بیان این که باید قدردان نعمت انقلاب باشیم ادامه داد: استبداد و استعمار گذشته را نباید فراموش کنیم و عزت و استقلال و سربلندی امروز را قدر بدانیم.

امام جمعه دیر اظهار کرد: دشمن پشت سر اغتشاشات و خرابکاری های اخیر بود و نباید از آن غافل بشویم و  حساب مردم از اغتشاشگران جداست و  نباید از  کسانی که  از دشمن خط گرفتند و منافقینی که با برنامه آمدند گذشت کنیم.

حسینی گفت: مهم این بود که به مشکلات مردم رسیدگی کنیم که متأسفانه برخی از جریانات سیاسی دنبال حاشیه هستند و  کسانی که بدنبال جوسازی هستند باید شناسایی شوند که این‌ها دلسوز نظام و رئیس جمهور و دولت نیستند.

امام جمعه دیر با اشاره به سخنان اخیر رئیس قوه قضاییه بیان داشت: اگر افرادی که خلاف می‌کنند به مردم معرفی شوند دیگران جرأت خرابکاری و فساد نمی‌کنند.

حسینی عنوان کرد: تمام تلاش دشمن به سمت و سوی ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب است که متأسفانه گاهی اوقات می بینیم که برخی از مسوولین در این فضا بازی می‌کنند.

وی گفت: امروز هر فرد که دلسوز نظام و انقلاب است باید به مردم خدمت و آنها را به نظام امیدوار کند، نقاط قوت با صدای رسا به گوش مردم برساند تا  نقاط ضعف برطرف شود.

انتهای خبر./

ارسال نظرات