امام جمعه موقت ندوشن: انقلاب اسلامی ایران بر پایه‌ی ایمان ووحدت کلمه شکل گرفت و معادلات استکبار را برهم زد.
کد خبر: ۸۹۷۹۸۵۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ندوشن؛ ”حجت الاسلام والمسلمین سید علی طباطبایی” در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ندوشن با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه خاطر نشان کرد: جایگاه حضرت زهرا بسیار رفیع است و شخصیت بزرگی است که تمام فضایل نیک در او جمع شده و مادر امامان معصوم می‌باشد.

وی همچنین باگرامیداشت فرارسیدن ایام ا…پیروزی انقلاب اسلامی برصیانت از آرمان‌های انقلاب وتوجه بیشتر مسئولین به مطالبات اقتصادی، فرهنگی واجتماعی مردم تاکیدکرد وگفت: اگر مسئولین از این فرصت مطالبات، حسن استفاده رانکنند، دشمنان برای دلسردی وناامیدکردن مردم سوء استفاده خواهند کرد.

طباطبایی با بیان اینکه رهبرکبیر انقلاب با پشتوانه‌ی ایمان و وحدت کلمه توانست دردنیای ظلمانی مادی، انفجار نور ایجاد کند و معادلات استکبار را برهم زند گفت: اکنون نیز تقوای سیاسی اقتضا می‌کند بابررسی و تجزیه مسائل روزکشور، جلوی هرگونه فتنه ونقشه‌ی دشمن را بگیریم.

خطیب نماز جمعه ندوشن در بخش دیگری از خطبه‌ها گریزی به فضای مجازی زد و گفت: فضای مجازی نیاز جامعه است، اما این فضا مانند آب جاری است که بعضی از دشمنان و نا خلفان آن را آلوده کرده و به خورد مردم می‌دهند که مسولین ذیربط باید جلوی این الودگی‌ها را بگیرند تا مردم بتوانند با خیال راحت از این وسیله ارتباط جمعی به خوبی استفاده بهینه کنند.
ارسال نظرات