خبرهای داغ:
شهردار اسکو مطرح کرد؛

برنامه های دهه فجر با محوریت فرهنگ فاطمی/سبک فاطمی بهترین راه مقابله با سبک مبتذل غرب

شهردار اسکو گفت: با توجه به تقارن دهه فجر امسال با ایام فاطمیه برنامه های گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت فرهنگ فاطمی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۷۹۸۴۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲

بابک شریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  با تأکید بر برگزاری برنامه های دهه فجر امسال با محوریت ایام فاطمیه، اظهار داشت: دهه فجر همیشه برای نظام جمهوری اسلامی ارزشمند و تأثیرگذار بوده و به عبارتی شناسنامه انقلاب اسلامی است و همه ما باید تلاش کنیم تا این شناسنامه حفظ شود.

وی با اشاره به تلاقی ایام فاطمیه با ایام الله دهه فجر بیان کرد: اساس ساختار تشکیل دهنده آرمان و ارزش های انقلاب و امام راحل، تمسک به اهل بیت(ع) است که به عنوان یک باور و اعتقاد دینی و بصورت یک فرهنگ عمومی درونی شده و به متن زندگی مردم راه یافته است.

شریفی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه، به بیان تفاوت دهه فجر امسال با سال های دیگر پرداخته و این تقارن را فرصتی مغتنم در جهت تحکیم و تعمیق نظام تربیتی اسلام دانست.

 وی عنوان کرد: آموزه های فاطمی و سیره عملی و سبک زندگی حضرت فاطمه(س) به عنوان الگویی عملی در خانواده ها و جامعه است که می تواند در مواجهه با هجمه هدفمند نظام سرمایه داری غرب در القا و ایجاد الگوهای مبتذل و بزک کرده آن، روشنگری و مقابله کند.

شریفی در پایان از برگزاری جشن بزرگ انقلاب اسلامی در شهر اسکو در هفته آینده خبر داد و اعلام کرد: شهرداری اسکو با مشارکت فرمانداری،سپاه، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت این شهرستان اقدام به برگزاری جشن  انقلاب در محل سالن وحدت خواهد کرد که در این راستا هم اعیاد دهه فجر را شایسته برگزار کنیم و هم آنچه تکلیف و وظیفه ماست به خوبی انجام شود و نیز تلاش می شود به منظور تکریم این ایام برنامه های دهه فجر رنگ و بوی ایام فاطمیه داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها