خبرگزاری بسیج: کتاب «دنیای درون ما» نوشته «سید عبد الله سادات مدنی» از «مجموعه آثار راهی به آگاهی» با موضوع گفتاری در انسان شناسی و رانشناسی به همت انتشارات «سیمع» در شهرستان ری منتشر شد.
کد خبر: ۸۹۷۹۸۲۵
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در فصل اول این کتاب مطالبی چون: خودشناسی، هدف از خودشناسی، رویکرد انسان به آگاهی، رشد در زمینه های مختلف، ابزارهای خود مدیریتی، الگوی ثابت ادراکی شناختی، احترام به خود عامل تغییر خویشتن و تغییر رفتار  بیان شده است.

در فصل دوم نیز لذت و رضایتمندی، بالاترین لذت انسان، زندگی با شوق، توجه به رغبت در انجام کار ، آثار تمرکز بر مشکلات و سختی ها، شکست لذ های کاذب و لذت نوع دوستی به چشم می خورد.

فصل سوم هم ویژگی های انسان‌های موفق، مهارت حل مسئله، راهی برای کاهش خطای ذهنی، رهایی از اسارت های گذشته و آینده، منبع کنترل درونی و تکیه بر خود بیان شده است.

در فصل های چهارم،پنجم و ششم نیز مطالبی با عنوان های: باورها و نقش آن در مدیریت انسان، الگوی ذهنی، شناسایی مبنای عملکرد خود، باور به بدشانسی، معنویت درمانی، پذیرش خویشتن، ابرازگری و شیوه های آن، خودارزشمندی و احترام به خود عامل ابرازگری، ناتوانی در رد خواسته دیگران دیدن اشتباهات خود در دیگران، هیجان‌ها و مدیریت آن، ابعاد خود مدیریتی و برآوردن امیال و نقش آن در پرورش اراده، آمده است.

کتاب «دنیای درون ما» نوشته در قطع رقعی و 164 صفحه چاپ و منتشر شده است.

 

ارسال نظرات