خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 شهر تهران سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه های نیمه تمام را به عنوان استفاده از سرمایه، مهمترین راهکار کاهش هزینه های مدیریت شهری برشمرد و بر کیفی سازی فعالیت ها، جلب مشارکت شهروندی و استفاده از انرژی های نو با لحاظ خدمات رسانی بهینه به شهروندان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۷۹۸۲۱
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 سید احمد صفوی در جلسه کارگروه "مدیریت هزینه ها" که به دنبال ابلاغ بخشنامه 32 بندی شهردار تهران در خصوص بهینه سازی هزینه های جاری تشکیل شد، با اشاره به لزوم توجه به راهبرد اقتصاد مقاومتی به عنوان محورهای مهم بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، گفت: به منظور بهبود شاخص های هزینه ای و توسعه فرهنگ بهره وری، تمامی اقدامات و فعالیت های مدیریت شهری در ماه های پایانی سال، با رویکرد ارزش آفرین کردن هزینه های سرمایه ای، ارتقای سطح کیفیت فعالیت ها و بهره مندی از مشارکت موثر شهروندان به اجرا می رسد.

صفوی با تاکید بر اینکه مدیریت هزینه ها همگام با خدمات رسانی اثرگذار به شهروندان پیش برود، افزود: افزایش رضایتمندی شهروندان و رفع دغدغه های مردم در اولویت فعالیت های مدیریت شهری قرار دارد و اجرای سیاست های تعدیل هزینه نیز با لحاظ خدمت رسانی بهینه به شهروندان عملیاتی می شود.

وی یادآور شد: اجرای صحیح فعالیت ها با جهت گیری هدفمند موجب می شود کار به خوبی انجام و در حین اجرا نیز هزینه ها به درستی مدیریت شود.

صفوی با اشاره به اینکه مدیریت هزینه ها از یک انتخاب به یک ضرورت تبدیل شده است، گفت: افزایش کیفیت فعالیت ها، طرح ها و پروژه ها با نظارت های صحیح و جهت گیری درست، تاثیر بسزایی در بهبود شاخص های هزینه ای خواهد داشت.

وی گفت: روند اجرای پروژه های شهری با پیشرفت بالا دردستور کار مدیریت شهری این منطقه است تا زمان بهره برداری از این پروژه ها به عنوان سرمایه های شهری با رعایت اصول مهندسی و استانداردهای لازم تسریع شود.

صفوی ادامه داد: پارک سوار جوانمرد قصاب، بوستان مینیاتوری، توسعه اماکن بهداشتی و عمومی بوستان ها، افزایش پل های عابر پیاده و احداث زمین های چمن مصنوعی محلات از جمله پروژه های مهم شهری با پیشرفت بالا هستند که امیدواریم هر چه سریعتر در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

شهردار منطقه 20 به عنوان رئیس کارگروه مدیریت هزینه ها بر اعمال سیاست تعدیل و بهینه سازی هزینه ها و استفاده از فناوری روزآمد و بهره مندی از مشارکت شهروندان طبق بخشنامه 32 بندی شهردار تهران از سوی تمامی واحدهای اجرایی مدیریت شهری منطقه 20 تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، فعالیت کارگروه "مدیریت هزینه ها" در شهرداری منطقه 20 با هدف اشاعه رویکرد افزایش بهره وری فعالیت دارد و شهردار منطقه به عنوان رئیس کارگروه، قائم مقام شهرداری منطقه به عنوان نائب رئیس، معاون هماهنگی و برنامه ریزی به عنوان دبیر کارگروه و معاونین به عنوان اعضاء این کارگروه معرفی شده اند.

 

 

 

 

ارسال نظرات