خبرگزاری بسیج: با حضور شهردار باقرشهر مشکلات واحد های زیر مجموعه معاونت خدمات شهری مورد بررسی قرار گرفت .
کد خبر: ۸۹۷۹۸۲۰
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر،ظهر امروز نشست هم اندیشی واحدهای زیر مجموعه معاونت خدمات شهری با شهردار باقرشهر برگزار شد

در این نشست شهردار باقرشهر با تاکید برمدیریت هزینه های شهرداری ومشکلاتی که بدهی های گذشته برای شهرداری به وجود آورده است اظهار داشت :با برنامه ریزی ها باید هزینه های شهرداری را تا حد امکان کاهش داد و از تمامی ظرفیت های موجود استفاده کرد .

ناصری پور اظهار داشت : با پیگیری های انجام شده از این پس تمامی تجهیزات شهرداری برای صرفه جویی در هزینه ها و مدیریت منابع  در برخی از پروژه های عمرانی استفاده خواهد شد و در اختیار پیمانکاران قرار می گیرد و در عوض از مبلغ قرار داد آنها کسر می گردد و با این روش بهترین استفاده از منابع را خواهیم داشت .

ناصری پور با اشاره به نبود نماد در شهر باقرشهر گفت باید برنامه ریزی های لازم در این خصوص انجام شود زیرا شهر باقرشهر نمادی اقتصادی،فرهنگی و… ندارد و باید برای این شهر به نوعی نماد سازی کرد .

شهردار باقرشهر در ادامه خواستار رسیدگی به وضعیت ورودی های اصلی شهر توسط واحد فضای سبزو زیباسازی شد تا برای سال جدید آماده شود .

در پایان این نشست که با حضور شهردار ،معاون خدمات شهری مسئولین حراست،روابط عمومی ،بازرسی،عمران  و طرح و برنامه به همراه مسئولین واحد های زیر مجموعه معاونت خدمات شهری شهرداری باقرشهر برگزار شد مشکلات و راهکارهای موجود مورد بررسی قرار گرفت .

 

 

 

 

ارسال نظرات