امام جمعه وحدتیه:

مسئولین جمهوری اسلامی نباید زیر بار "اصلاح برجام" بروند

امام جمعه وحدتیه گفت: آمریکا، اتحادیه اروپا را تهدید می کند تا با اصلاح برجام، امتیازاتی از ایران بگیرند امّا لازم است مسئولین جمهوری اسلامی زیر بار خفت "اصلاح برجام" نروند.
کد خبر: ۸۹۷۹۸۰۸
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت الاسلام سید یعقوب موسوی ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) به موضوع الگوگیری از آن حضرت در شیوه همسرداری و همراهی با شوهر اشاره و اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) بعد از آن که دو روز خود و فرزندانش گرسنه بودند در جواب امیرالمؤمنین علی (ع) که به ایشان فرموده بود چرا به من خبر ندادی تا چیزی برای شما مهیا کنم، گفت: ای ابالحسن من از خدای خویش شرم می‌کنم که تو را در کارهایی که بر آن قدرت نداری به زحمت بیاندازم که بر همین اساس لازم است زنان ما نیز از حضرت زهرای مرضیه (س) درس بگیرند.
وی افزود: بعضی از طلاق‌ها در جامعه بخاطر این است که وضعیت مالی خانواده نابسامان شده است و اعضای خانواده این وضعیّت را درک نمی‌کنند در حالی که حضرت فاطمه زهرا (س) خطاب به امیرالمومنین (ع) گفت: ای روح من فدای تو، اگر تو در آسایش باشی من در کنار تو هستم و اگر در سختی هم باشی من نیز همراه تو هستم.
خطیب نماز جمعه وحدتیه در خطبه دوم نماز جمعه با توجّه به هم زمان شدن دهه فجر با دهه اول فاطمیّه تأکید کرد: لازم است برنامه‌های این دو مناسبت مهم به گونه‌ای تنظیم شود که رعایت هر دو موضوع شود.
حجت الاسلام موسوی با تبریک سی و نهمین سال روز پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: حقیقت و بهای انقلاب اسلامی به ارزش جان‌های پاک جوانان این مرز و بوم است که جهت به دست آوردن این پیروزی ها از جان‌های خود گذشتند تا انقلاب اسلامی را بدست آورند.
وی خاطرنشان کرد: امروزه یکی از هزینه‌های سنگین آمریکا، تبلیغات و توطئه علیه انقلاب و نظام اسلامی است امّا تا زمانی که ما روحیه انقلابی داریم همه نقشه‌های دشمن نقش بر آب است.
موسوی در پایان خطبه دوم به بحث اجرای برجام اشاره و عنوان کرد:اتحادیه اروپا بسیار مشتاق برای اجرای برجام است و کشور آمریکا در حال کارشکنی و یا امتیازگیری است. کشور آمریکا، اتحادیه اروپا را تهدید می‌کند تا با اصلاح برجام، امتیازاتی را از کشور ایران بگیرند و مسئولین جمهوری اسلامی نباید زیر بار اصلاح برجام بروند چرا که برجام یک مصوب بین المللی است و آمریکا اگر امسال تمکین نکند و برجام را نپذیرد سال دیگر باید آن را قبول کند، چون راه دیگری برای او وجود ندارد.
ارسال نظرات