خبرهای داغ:
فرماندار هشترود در جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان، گفت: برای کسانی که بتوانند به دو تا 50 نفر ایجاد اشتعال بکنند وام 200 تا یک میلیاردی با شش درصد سود و به ایجاد اشتغال کنندگان 50 نفر به بالا 25 میلیارد ریال تا 150 میلیارد ریال داده خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۷۹۷۹۱
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسن مستفید اظهار داشت: بیش از 16 میلیارد و 100 میلیون ریال برای ایجاد اشتغال به صورت وام‌های کم بهره طرح مستقل و پشتیبان  به این شهرستان اختصاص یافته است.

وی به تصویب 207 طرح اشتغالزایی و اجرای آن در قالب طرح مستقل و پشتیبان با هدف ایجاد اشتغال خبر داد و گفت: از این مبلغ 8 میلیارد و 250 میلیون ریال برای 185 طرح مستقل و مابقی برای 22 طرح پشتیبان در نظر گرفته شده است.

مستفید گفت: این طرح‌ها در سه بخش صنعت،کشاورزی و خدمات است.

وی قالی بافی، پوشاک، کفش و بسته‌بندی میوه را در در بخش صنعت _ تولید گیاهان دارویی، پرورش طیور و دام و تولید زعفران را در بخش کشاورزی و فناوری اطلاعات، صنایع دستی و گردشگری را در بخش خدمات عنوان کرد.

فرماندار هشترود ملاک و معیار را ایجاد اشتغال دانست نه میزان پرداخت تسهیلات و از دستگاه‌های اجرای خواست که برای ایجاد اشتغال بیکاران  تلاش کنند و نگذارند که تسهیلات اشتغال برگشت داده  شود.

مستفید گفت: برای کسانی که بتوانند به 2 تا 50 نفر ایجاد اشتعال بکنند وام 200 تا یک میلیاردی با 6 درصد سود و به ایجاد اشتغال کنندگان 50 نفر به بالا 25 میلیارد ریال تا 150 میلیارد ریال داده خواهد شد.

مستفید، از بانک‌های عامل خواست در پرداخت وام به افراد به صورت اجباری ضامن کارمند نخواهند.

فرماندارهشترود گفت: اشتغال پایدار با جذب سرمایه‌گذار و رفع موانع تولید از اهداف بلند مدت کار گروه اشتغال است.

وی ایجاد فرصت‌های شغلی متناسب با ظرفیت‌های شهرستان را خوب ارزیابی کرد.

ارسال نظرات